Elon Musk

So Nunes said Elon's purchase was a win for humanity, Scavino posted a picture of him and Jack with popcorn and now Elon is boosting Truth Social on Twitter.
If this doesn't make you wonder what's going on behind the scenes scene I don't know what will.
Why would Elon boost his so called direct competition like this?
Anyone else want them to merge Truth Social and Twitter?




Mike
 
I was waiting for Elon to bring up Truth Social. He brought up the fact that it’s #1 in the app store, which hyped up the app even more.

I know Elon’s history and suspicious side but this was something I didn’t expect him to do.

+1 white hat point


Mike
 
Clay Travis Says Twitter Is Adjusting Their ‘Rigged’ Algorithms Before Elon Arrives

“I think we’re seeing some of these restrictions taken off and the result is you’re seeing, what conservatives have argued for a long time, that this was a rigged social media game”



Mike
 

Vertaling:

[Doorgestuurd van Generaal Flynn ⭐⭐⭐️]
Beste Elon,

Ik werd gecensureerd van Twitter op exact dezelfde dag als president Trump (hmmm, ik vraag me af waarom?). Ik heb waarschijnlijk (te vaak) gezegd dat de presidentsverkiezingen van 2020 een verkiezing vol fraude was (ja dat was het) en ik heb waarschijnlijk een keer te vaak de zin God Bless America gebruikt (ja dat deed ik). Voor de zielloze mensen op twitter, dat kan hen in verwarring hebben gebracht...dat spijt me NIET.

Welnu, onderstaande tweet van @Techno_Fog (een groot patriot en een serieus slimme rechtsgeleerde) maakt allemaal deel uit van de reden waarom ze zich proberen te verbergen voor de waarheid. Ze denken dat als ze spraak verbieden van mensen die ze vrezen, we allemaal zullen opdrogen en weggaan. Misschien kun je niets aan twitter doen (het maakt echt niet uit). Er bestaat een leger van digitale soldaten (informatiestrijders) en ondanks de uitdagingen van de onmiskenbare aanval op het vrije woord, zijn deze strijders van de waarheid aan een opmars begonnen over alle andere vormen van sociale media en kunnen ze niet worden tegengehouden. Wij bezitten de informatieruimte van het vrije woord. Dit is onze positie en we zullen die niet afstaan aan een stelletje arrogante vlokken die denken dat ze de wereld bezitten.

Ik wil dat jullie slagen, want jullie succes is een deel van de overwinning die we allemaal nodig hebben voor de mensheid. Vrijheid is een menselijke eigenschap. Geloof is een nog diepere menselijke eigenschap en emotie. Ik heb beide.

Deze misdadigers die betrokken zijn bij het verraad tegen alle Amerikanen, niet alleen Trump en mijzelf, moeten ter verantwoording worden geroepen. Dat rekenschap afleggen moet op aarde gebeuren, maar als het niet in dit leven gebeurt, zal het gebeuren als ze allemaal de poorten van de hel binnengaan.

Wat we geleerd hebben omdat we gevochten hebben om de waarheid naar buiten te brengen is dat dit meer is dan corruptie. Wie houdt wie voor de gek. Deze groep plande en ensceneerde een coup van Amerika en denkt ermee weg te komen. Niet zo snel.

Dus Elon, veel succes met wat je plannen ook zijn voor twitter (twitter doet er niet meer zo toe als vroeger - maar met het juiste leiderschap aan het roer ...).

We respecteren wat je doet, je strijd is een nobele strijd en we juichen toe wat je tot nu toe hebt bereikt in deze strijd voor vrijheid.

Dank u en God zegene Amerika 🙏🏼🇺🇸

Met respect,

Een digitale soldaat
PS., Vrolijk Pasen 🙏🏼
__________________
Vet !!!
 
Heerlijk om te zien hoe Elon Musk Truth Social even naar beneden haalt.



Even kijken hoe iedereen reageert. Net zoals Lin Wood af en toe kritisch is op Trump of General Flynn, zelfde patroon/tactiek. Geen OMG wat zegt ie nu weer...
 
How many of you knew this?

Every single patent Musk came up with for his Tesla operation...HE OPEN SOURCED THE PATENTS.

In that, HE DOES NOT OWN THEM. They are PUBLIC.

THIS is the f**king guy that just bought Twitter.

You know what? If he says he's gonna open source Twitter, I am leaning towards believing him.




Heb je je ooit afgevraagd waarom Musk zijn elektrische auto Tesla heeft genoemd? Nikola Tesla bouwde de eerste elektrische auto. De elektriciteit haalde hij GRATIS uit de ether. Tesla wilde middels een aantal torens een gratis wereldwijd energienetwerk neerzetten, maar zijn geldschieter JP Morgan trok de stekker uit het project. Dezelfde JP Morgan die samen met anderen de Federal Reserve en daarmee het centrale bankenstelsel hielp opzetten.

De verwijzing van Musk naar Tesla en zijn voorkeur voor open source codes scoort bij mij alsmaar meer white hat points! Gaat Musk in de toekomst de droom van Nikola Tesla van gratis wereldwijde energie alsnog waarmaken? Hoe geniaal is het om mee te heulen met de tegenstander en 's werelds meest beroemde elektrische auto op de markt te zetten? Ze dachten dat EM aan boord was met de Green New Deal en de snobs die veel te veel geld neertellen voor een Tesla hebben nu de aankoop van een van hun favoriete platforms, Twitter, door EM mogelijk gemaakt. Hoe geniaal is dat?!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.315
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan