Elkedageenei

G

Guest

Guest
Goedemorgen,
Ik ben hier nog niet zo actief, wel lees ik heel veel op voedingisgezondheid.nl (is mijn gezondheidswiki geworden :- ) ).
Ik ben 51, getrouwd en heb 2 zoons.
Mijn bewustwording begon eerst mentaal na bijna burn-out te zijn geweest in 2008. Toen heb ik het roer omgegooid en ben uit de financiele wereld gestapt, omgeschoold tot stresscounselor en voor mezelf begonnen. (hoera die burn-out, is het beste wat me is overkomen)
Ik heb er een boek over geschreven en in het schrijfproces groeide ik meer en meer in de lichamelijke bewustwording. Hoe kan je gezond zijn als je jezelf niet met het beste voedt, in je lichaam en in je hoofd? In die tijd was ik bij een lezing van Mike en besloot dat ik zelf ook een lezing zou organiseren waar Mike zou spreken, dat heeft vorige week plaats gevonden!
Inmiddels heb ik samen met een collega op onze site een zelfhulpdatabank gemaakt voor psychisch gerelateerde klachten zoals depressie, angst, stress, burn-out, ook prikkelbare darm en vele andere zaken. De lijst groeit nog steeds.
Omdat ik heilig geloof in ons zelfgenezend vermogen. Zowel mentaal als fysiek.
Ik ben erg kritisch op medicijngebruik, vind het bijv. absurd dat in NL 1,1 miljoen mensen antidepressiva slikken. Een deel zal het nodig hebben maar 1 op de 10??
 
Hoi Elkedageenei,

Welkom hier! Je schreef:


Inmiddels heb ik samen met een collega op onze site een zelfhulpdatabank gemaakt voor psychisch gerelateerde klachten zoals depressie, angst, stress, burn-out, ook prikkelbare darm en vele andere zaken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan