Elite buitenspel zetten

er wordt door iedereen zo verschrikkelijk veel macht toegedacht aan de rothschilds dat ik daardoor niet kan begrijpen dat er nog sites zijn waar ze in principe aangevallen worden.

een voorbeeld:

rothschild

Quote:
Voor hier in Nederland valt bijvoorbeeld als directe onderneming de bank ABN AMRO onder het beheer van Rothschild.


tja, bovenstaande lijkt me toch achterhaald...

mocht 't toch waar zijn dat de fam.rothschild idd alle banken bezitten en/of controleren, ben ik iig blij dat niemand op deze wereld geld of goederen van mij tegoed heeft :lol:

dus weg met de globalisering en terug naar een kleinschalige, lokale economie...

worden we allemaal veel gelukkiger van...

dick

 
IJsland de oplossing? Het is zeker niet de slechtste en beter dan de Griekse, maar daar blijft het bij.

In IJsland werkt het omdat het een klein landje is, je kan het beter vergelijken met een stad als Rotterdam.

Of het op de lange termijn gaat werken is de vraag, voorlopig hebben ze nog steeds veel problemen vooruit geschoven.

Waarom het werkt? Omdat de grote jongens een "IJsland verlies" met gemak kunnen hebben, het risico voor besmetting door er hard tegen op te treden is veel te groot. In de doofpot en we hebben het er niet meer over, die paar miljard hebben ze al lang weer terugverdient met Griekenland.

http://www.presseurop.eu/nl/content/article/591001-zonder-al-te-veel-pijn-uit-de-crisis

 
wel een bijzonder interessant artikel naief! wanneer ga je nu je naam veranderen, want

je bent zeker niet naief meer :lol: Het zou een eye opener voor ons moeten zijn, dat we

machtiger zijn dan we denken, en gewoon het hele systeem kunnen laten vallen. Alhoewel,

de EU en ECB er alles aan zullen doen, om het hele monetaire systeem in stand te willen houden.

Het voordeel van iceland is, dat het een klein land is, met relatief weinig schulden.

 
het is een goede reminder voor mezelf zizou789

We kunnen zeker het hele systeem laten vallen, maar dan moeten we dat wel met zijn alleen eens zijn. Dus ik voorzie nog een scala aan problemen, maar we hoeven IJsland niet te kopieren. (liever wel). Er zijn vast duizend en 1 dingen te bedenken tegen de elite.

 
Als ik het vermogen van de Rothschild zie en de bankpersen in de vs draaien elke dag. Wat is dan geld? Wat is dan schuld?

Toch best grappig. Je stelt een president aan, laat hem oorlog voeren. De wapens verkoop jij. Het land laat geld drukken om alles te betalen. Dat geld verdwijnt dus in je eigen portemonnee. Geld wat er eerst niet was, voor een eindig product met veel bijkomende kosten (lonen soldaten, puin ruimen, wederopbouw, etc.). Het geld is fictief, maar de schuld in deze wereld niet. En voila daar zijn je toekomstige horigen.

 
het is idd. geld creeren uit schuld. een slim piramide spelletje waar alleen een klein elite groepje beter van wordt! je hebt gelijk, dat het hedendaagse geld fictief is, en dus geen enkele waarde heeft; het is meer de illusie dat het waarde heeft! Het beste zou zijn, dat we gewoon weer terug gaan naar ruilhandel, en dat iedereen de dollar en de euro afzweert :wink:

 
De holocaust en het Vaticaan. Lees eens aandachtig de zieke details door en dan verbaas je je niet meer over de details die men vandaag de dag vanuit Amerika overal laat zien.

Symbolen, symbolen, symbolen.

 
Het bewustzijn van de mens: hoeveel hoop is daarop?

Gisteren hoorde ik van iemand wier familie een boerderij zou hebben geerfd van een tante, ware het niet dat de kerk die tante had weten wijs te maken dat als de kerk die boerderij niet kreeg, dan zou ze niet in de hemel komen.

Wat voor godsbeeld houdt iemand erop na die op deze manier een boerderij schenkt aan de kerk?

Dit is geen recent voorbeeld en hoelang laat de mens zich nog manipuleren?

 
Zo zag ik net onze premier, in zijn eentje, in de stad den haag. met een hele dikke telegraaf

onder z'n arm lopen. Wat denken jullie, zou hij het zelf geloven wat voor een

bagger propaganda daar in staat...?! of zou het een propaganda stunt zijn, om

ons te laten geloven, dat kranten heel betrouwbaar zijn ?! Om in zijn

eigen woorden te spreken: '' doe maar, koop het maar, en geloof het maar ´ ?!

ik zou zeggen: dream on rutte...it aint gonna happen!! helemaal niet wat hij nu weer

geflikt heeft met nog meer bezuinigingen!!

 
Misschien dat Rutte deze Telegraaf nog gaat inlijsten,...

Wedden dat het budgettaire dilemma mede opgevangen gaat worden door verkoop van de aandelen door de staat van ABN Amro ? Ze gaan nl. voor een opbrengst van 15 miljard.

Schenken aan een erkend goed doel betekent in Nederland geen successierechten betalen.

In België is het hier helemaal een drama met de begroting om aan de criteria van Europa te voldoen. Heel wat inwoners kunnen hun financiële verplichtingen hierdoor niet meer nakomen om de reden dat hun netto besteedbare inkomen te laag is. De gemiddelde belg slikt volgens een bericht in het nieuws van vanmorgen 40.000 pillen (met inbegrip van anti depressiva en cholesterolverlagers) in zijn leven. Veel kans dat er hier veel onverklaarbare vervroegde overlijdens zijn door al de bijwerkingen van de medicijnen.

 
Dit is een zeer gevaarlijk topic !

Google zit er gelijk bovenop , want ik kon gelijk niet meer op dit topic komen .(foutmeldingen )

Alle andere wel .

Vreemd !! :wink:

 
Bij mij werkt de link ook niet meer. Lol

Nu wel:

http://mobiel.nu.nl/buitenland/3558171/snowden-heeft-digitale-sporen-gewist.html

 
Hebben jullie toevallig ook de MTV EMA Awards Show gezien die pas in ons kikkerlandje werd gehouden?

Ben zelf absoluut niet van MTV, maar zat gister te zappen en zag dus de herhaling.

Daar moeten we uiteraard heel trots op zijn dat we deze duivelse show hier georganiseerd krijgen zodat we daarnaast nog meer ver-amerikaniseren.

Zie hoe het niveau van walgelijkheid steeds meer wordt opgevoerd elke jaar in deze shows en meer en meer duivelse rituelen/optredens bevat die deze zogehete beroemde sterren uitvoeren.

Overduidelijke illuminati/duivel symbolen, zoals deze die tig keer door de presentator werd getoond met trots: http://brie-hoffman.hubpages.com/hub/Illuminati-Hand-Signals

Daarnaast was het hele sfeertje een duistere met allerlei mensen verkleed als rare wezens tot en met vermommingen met duivelhoornen op de kop.

Het decor achter de rapper Eminem was helemaal walgelijk een groot beest met grote vleugels.... hmmmmm hoe bedoel je je ziel verkocht hebben aan de.............

Zie MTV EMA youtube filmpje:





Zoals iemand daar zegt: Sick world..........

Soms denk ik dat het zo overduidelijk is dat men ons in een sprookje wilt geloven die eigenlijk niet bestaat, maar dat het een rare bedoeling is dat is wel duidelijk ;)

De kids/mensen daar hadden het ieder geval wel naar hun zin ;)

 
http://elitedaily.com/news/world/12-year-girl-discovers-president-related/

de presidenten zijn familie van elkaar

 
een mogelijke hele interessante nieuwe site : http://alternativenewsproject.org/index.php?referrer=traceyr
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan