Dutch Engstrom aka Paradogma is terug

Dutch Engstrom

New member
Howdy folks!

Voor de oud-gedienden; Paradogma is terug!
Ik ben een jaar of twee vrij actief geweest op het oude Weston Price forum.

Zo kijkend naar dit subforum zijn er nog wel wat namen van toen aanwezig, leuk!

Ik ben blij dat Mike dit 'nieuwe' forum is gestart, na het gedoe met die zionistische trol die Mike 'aangaf' bij Sally en het beperkte gevoel dat het forum daarna kreeg.
We kwamen toen op het idee dat we een nieuws site gingen starten en ik heb Mike geholpen met het opstarten daarvan, maar had toen simpelweg de tijd niet om gestructureerd bij te dragen.
Hij heeft het daarna nog behoorlijk lang bijgehouden, waarvoor mijn respect.

Ik verwacht hier vooral actief te zijn in het politieke deel; voeding & gezondheid is nog steeds belangrijk voor me, uiteraard (ben eindelijk gestopt met roken in september vorig jaar!), maar de politiek trekt me veel meer aan. Qua voeding is het plaatje wel redelijk helder voor me, al zal ik zo hier en daar best nog vragen hebben en die dan ook stellen.

Voor de nieuwelingen hier: ik ben 30 (nog eventjes) en woon in het Noorden van het land. Groningen, om precies te zijn. De Weston Price methode draag ik sinds 2013 uit en combineer dit met LCHF, wat Weston Price in een wat puurdere vorm, mijns inziens ook is. Enfin, zijn boek (los van het vele recente onderzoek) laat duidelijk zien dat minder koolhydraten tot betere resultaten leidt.

Qua politiek zit ik in de Alt Right hoek, ben een beetje AnCap al geloof ik dat een kleine maar sterke staat wel nodig is.

Ik hoop genoeg tijd te vinden om hier met regelmaat te zijn, aangezien ik op diverse fora en sociale media actief ben.

Cheers,
Dutch | Paradogma
 
Welkom, 'Dutch'! De Engelse blog ConspiracyDiscovery was aanvankelijk ons gezamenlijke 'kindje' maar uiteindelijk bleek ik als enige daar dagelijks actief vanaf november 2015. De afgelopen maand ben ik daar nauwelijks meer actief geweest en de site gaat op slot, einde van een tijdperk. Ik ga uiteraard wel door met dit forum, dat al sinds juli 2011 bestaat. Leuk dat jij ook weer meedoet op het oude honk, 'Dutch'! Voor wie niet weet waar 'ancap' voor staat, dat is 'anarchokapitalisme', dat is vrijemarktwerking zonder overheid of met slechts een zeer minimale overheid. Dit in tegenstelling tot anarchocommunisme, dat we van de 'antifa' zien en dat neerkomt op: ik ben tegen alles, maar heb geen enkele oplossing of alternatief.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan