Dotcom Radio

Jammer dat de geluidskwaliteit weer matig is. Misschien een forumlid die er verstand van heeft? Ik heb er geen kaas van gegeten.
Uiteindelijk viel het mee. In het begin galmde de stem van Mike na, na iedere zin.

@mike jij klinkt een beetje "ver weg".

Nog een weetje over fam. Trump, aangezien het kort daarover ging in de uitzending: Don Jr. is recentelijk getrouwd met Bettina Anderson. Haar vader was, toen hij nog leefde, de privé bankier van Jeffrey Epstein... Vast stom toeval.

Ik hoorde Henk via zijn laptopmicrofoon in de ruimte. Jullie ook?

Mike -- rechtsboven zie je mijn input, mijn studio microfoon via de geluidskaart due beslist geen laptop microfoon. je kan namelijk geen twee microfoons gelijktijdig selecteren. Wat je hoort is de overspraak van je eigen microfoon die loeihard staat en ik al door een compressor limiter haal wat je hier in dit schema ook ziet
Schermafbeelding 2026-06-08 om 12.09.05.png

Uiteindelijk viel het mee. In het begin galmde de stem van Mike na, na iedere zin.

@mike jij klinkt een beetje "ver weg".

Nog een weetje over fam. Trump, aangezien het kort daarover ging in de uitzending: Don Jr. is recentelijk getrouwd met Bettina Anderson. Haar vader was, toen hij nog leefde, de privé bankier van Jeffrey Epstein... Vast stom toeval.
"Uiteindelijk viel het mee. In het begin galmde de stem van Mike na, na iedere zin."

Ik moest de gehele uitzending knippen maar dan nog had ik die galm

Dus ik besloot Mike zijn opname te verschuiven en het gelijk te laten lopen met de galm dat ging net.
Maar dan nog moest ik alle stiltes eruit knippen, bijna een uurtje extra werk

Henk

Forum statistieken

Onderwerpen
4.692
Leden
8.704
Nieuwste lid
Freedomfighter2
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan