Dotcom Radio

de reactie van, ...

Wat een respectloze reactie, en denigrerend vooral….

En dat zou anneloes niet leuk vinden…… waar is dit goed voor??

Wat een arrogantie. En NEE da is geen emotionele ‘vrouwen’ reactie voor je daar weer mee gaat schermen…..

EN je mist totaal het punt…..

IK HEB NIET GEZEGD DAT DE HERSENEN VAN MANNEN EN VROUWEN VOLLEDIG GELIJK ZIJN > wat je gewoon zit te beweren om ‘anneloes’ weer een duw te geven.

….maar zoals al vaker opvalt je wilt helemaal niet luisteren naar een ander, je denk werkelijk alles te weten. En je bent echt een vrouwen expert begrijp ik, je hebt geen benuL waar je het over hebt.

En dan ook nog een stuk over abortussen gaan oplezen en daarna de domste opmerking ever Losse moraal

Maatregelen in voordeel van de vouw on de verantwoordelijk voor een kind te ontlopen….

Je hebt echt geen idee waar je over praat. Je hebt geen idee wat ik daar over wilde vertellen, want zoals ik al zei je bent zo vol van jezelf.

En o ja Henk, grappig dat er nu opeens in je verhaal wel zoiets is als DE wetenschap.. haha, dat bestaat niet…. Dat moet je toch weten inmiddels maar ja als het uitkomt dan wel ….. en die domme lui op rechts, de domme lui op links en ik zeg dat toch maar een keer die domme mensen op dotcom radio.

Het gaat jullie goed, ik ben afgehaakt ,maar dat zal je uiteraard niet boeien.

Groet

Forum statistieken

Onderwerpen
4.662
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan