Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 477 van 27-07-2025

27-07-2025 Deze week in aflevering 477; Gaza doden bij voedselpunten – Bibi ziek gemeld – Pensioen leeftijd in de EU – de WHO is verslagen – UFO’s bestaan – Obama beschuldigd van Russia Hoax – en meer …

Het besproken boek (in het Engels) kun je hier in verschillende formaten downloaden (archive.org):
Napoleon Hill - Outwitting the Devil

Mij werd gevraagd waarom ik on de uitzending tot nu toe geen melding heb gemaaktt van de op handen staande demonstratie bij het Huis van Bewaring op 14 augustus in Vught waar Arno van Kessel wordt vastgehouden. Het is niet dat ik achter deze zaak sta en het protest daartegen, maar ik moet helaas constateren dat steeds meer gekkies de boel kapen. Naast Max van den Berg is daar nu ook Alice Bosman. Who's next? Wouter Raatgever? Micha Kat?

Mike

dotcom.radio aflevering 478 van 03-08-2025

03-08-2025 Deze week in aflevering 478: SYNTHETIC RNA on your food! – Wie zwijgt stemt toe – Trump bezoek de UK – Palantir – Big Farma bankrupt – vaccinaties onvermijdelijk onveilig – de dood van the Green New deal – en veel meer, …

Niet heel erg optimistisch maar zeker herkenbaar en ben blij dat je dit met ons deelt @fatsnotbad.
Nog niet zo lang geleden voelde ik me iedere morgen als een kind in een snoepwinkel met alle nieuwtjes van de nacht ervoor. Met een soort kinderlijke opwinding.
Nu kijk ik 's morgens bij mijn favoriete X-accounts met de gedachte 'wat zou hij (Trump) nu allemaal weer voor domme dingen hebben gezegd of gedaan'. Merk dat ik soms met tegenzin de snoepwinkel betreed.
Ook al zeg ik 100 keer tegen mezelf dat hij alles met een reden doet slaat de twijfel soms ook toe. Zeker als ik MacGregor beluister of Scott Ritter.
Ik vind het op dit moment ook erg moeilijk om de moed er in te houden maar wat is het alternatief?

En dan nog even het filmpje van Galen Winsor de man die uranium at:

En de vraag of dit heeft geleid tot zijn dood op 82 jarige leeftijd:

Conclusion

Galen Winsor was a controversial figure who challenged the conventional wisdom about nuclear radiation and its effects on health. He performed several risky experiments with radioactive materials, which he claimed were harmless and beneficial. He died in 2008, but the cause of his death remains unclear. Some sources say that he died of leukemia, others say that he died of Parkinson’s disease, and others say that he died of natural causes. There is no definitive evidence to support or refute any of these claims, as Winsor’s medical records are not publicly available. However, based on the available information, it seems more likely that Winsor died of natural causes than of radiation-induced leukemia or Parkinson’s disease.

Niet heel erg optimistisch maar zeker herkenbaar en ben blij dat je dit met ons deelt @fatsnotbad.
Nog niet zo lang geleden voelde ik me iedere morgen als een kind in een snoepwinkel met alle nieuwtjes van de nacht ervoor. Met een soort kinderlijke opwinding.
Nu kijk ik 's morgens bij mijn favoriete X-accounts met de gedachte 'wat zou hij (Trump) nu allemaal weer voor domme dingen hebben gezegd of gedaan'. Merk dat ik soms met tegenzin de snoepwinkel betreed.
Ook al zeg ik 100 keer tegen mezelf dat hij alles met een reden doet slaat de twijfel soms ook toe. Zeker als ik MacGregor beluister of Scott Ritter.
Ik vind het op dit moment ook erg moeilijk om de moed er in te houden maar wat is het alternatief?
Dit soort domheid dus.

Mike

Ook hier zit men weer te zagen over een zogezegde hittegolf met temperaturen tot 45gr in Cordoba en Sevilla, en snachts tot 25/28gr.

MAAR dat is ceze periode zeer normaal. Wat mij betreft is het hier de laatste maand koud geweest met temp. tussen 25 en 35gr.

Mensen vergeten heel snel als er op de radio/TV maar genoeg herhaald wordt hoe warm het wel niet is.

Hier ook, en als men dan bv tegen mij zegt, pff het is weer zeer warm vandaag dan is mijn antwoord steevast, warm ?? het is f***-ng koud voor de tijd van het jaar.

Ik zei ook dat Trumps opmerkingen over linkse klimaatpolitiek alechts goedkope overwinningen zijn als er evenveel woke politiek bestaat op rechts waar hij niets over zegt.

Mike

Reactie van een trouwe luisteraar.

Dank voor een weer zeer goeie dotcom. Snap precies hoe je je voelt! Heb ik precies zo.
Je hebt trouwens ook zo gelijk over hoe Max cs. de verzetsbeweging meer kwaad doet dan goed.
In Leeuwarden was ik erbij maar dankzij het geschreeuw en geïntimideer van Max werd de deur gebarricadeerd en de politie gewaarschuwd. Vervolgens mochten we niet meer bij de rechtszaak zijn. Volgende stap is natuurlijk dat de NCTV maatregelen gaat nemen. 😡

Mike

dotcom.radio aflevering 478 van 03-08-2025

03-08-2025 Deze week in aflevering 478: SYNTHETIC RNA on your food! – Wie zwijgt stemt toe – Trump bezoek de UK – Palantir – Big Farma bankrupt – vaccinaties onvermijdelijk onveilig – de dood van the Green New deal – en veel meer, …

Ik zie even zo snel niet hoe dit werkt, hoe kan ik de aflevering terug luisteren...???

Forum statistieken

Onderwerpen
4.612
Leden
8.690
Nieuwste lid
Pvroon
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan