Dotcom Radio

Ik heb Alexander gevolgd vanaf dag 1 hij heeft 24/7 gewerkt onderzoek en heeft een prachtig resultaat neergezet met zijn website ❤️😊prachtig mens !
O, dat is 'jouw' Alexander, hij kwam me al zo bekend voor!:giggle:
Mag ik het linkje van zijn website nog een keer?
 
’n Apenpokken pandemie of afleiding van de Oekraïne?

De Oekraïne is een Nazi Wereld Orde beerput die door Rusland is opengetrokken, reeds twee keer is er nu een nieuws “uitbraak” geweest aan het adres van de VN veiligheidsraad over de bio-oorlog laboratoria in de Oekraïne door de Russen. En ja de Russen komen met meer nieuws, veel meer. Paniek dus en met een sneltreinvaart wordt nu hartje zomer, -zeer ongebruikelijk- een nieuwe pandemie geboren met de apenpokken. Dat virus lag al klaar op de plank voor gebruik later dit jaar als er weer gestemd gaat worden in de VS en fraude de enige mogelijkheid is om te winnen. Maar was dat sprookje al niet onthuld met 2.000 Mules [?]. De apenpokken dus, Nieuw, nieuw, nieuw, …

 
Wordt Sergei Skripal aanleiding voor een nieuwe valse vlag tegen Rusland?

Dit artikel scheef ik 4 jaar geleden naar aanleiding van de aanslag op Sergei Skripal. Nu is dit weer actueel omdat er nu pas een rechtszaak komt tegen Hilary Clinton. Die toentertijd Donald Trump beschuldigde diepgaande connecties te hebben met Rusland en vooral Poetin. Dit is na een diepgaand onderzoek niet bewezen!

 
dotcom.radio aflevering 314 van 26 mei 2022

Deze week in aflevering 314: WHO geen overeenkomst getekend – veel OMG berichten moeten de angst erin houden – WEF ontmoeting Davos – Her-kalibratie-vrije-meningsuiting – Gecreëerde black outs – Tribunaal tegen Rusland – WO3 – Apenpokken virus – en meer, ….

 
Opeens een DotcomRadio op donderdag? Of komt dat omdat het vandaag Hemelvaart is? Het was een welkome afwisseling op deze dag.
 
hier op het forum al bekend, ...

China, Soros & Taiwan, … connect the dots

Knoop alle eindjes aan elkaar, uit armoede [?] JA, uit een gebrek aan informatie -kennis armoede- waardoor je een stuk lekkerder in je vel zit omdat je weet wat er staat te gebeuren als je weet waar Abraham de mosterd haalt, … weer twee berichten van Telegram.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.013
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan