Dotcom Radio

Henk is al onderweg naar NL en is vergeten om de uitzending hier neer te zetten. Hierbij alsnog.


Mike
niet vergeten maar gewoon geen tijd meer. Ik moets weg om op tijd te zijn. Buurman net aangekomen en nog even helpen

Nu in NL gelijk de nachtdienst mee gedraaid, flesje geven luier verversen dus even geen tijd om iets te promoten maar tot en met donderdag verschijnt er elke morgen om 04.00 uur een nieuw artikel online
 
niet vergeten maar gewoon geen tijd meer. Ik moets weg om op tijd te zijn. Buurman net aangekomen en nog even helpen

Nu in NL gelijk de nachtdienst mee gedraaid, flesje geven luier verversen dus even geen tijd om iets te promoten maar tot en met donderdag verschijnt er elke morgen om 04.00 uur een nieuw artikel online
Geniet van de kleine en het samenzijn met je dochter.

Dorothé
 
Gedachtekracht is helend en ziekmakend & Worden medicijnen overbodig?

Heeft water een geheugen? Hij laat zien hoe het informatiesignaal van een "virus" DNA kan worden opgevangen in water en kan worden omgezet in een digitaal signaal dat kan worden gemaild naar een andere computer aan de andere kant van de wereld. Het digitale bestand wordt ontvangen door deze computer op afstand en gebruikt om het als DNA / geneesmiddel opnieuw samen te stellen in een glas water.

 
Ik luister dotcomradio via de googlepodcast maar die stopt ermee.
Mijn wereld stort in,.. dat begrijp je.😅
De app's hieronder vallen af omdat geen van allen dotcom.radio laten zien.

Juke
Podcast addict
Pocket casts
Spotify
Castbox

Welke app wel?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.922
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan