Dotcom Radio

Ik wilde nog altijd een reactie plaatsen maar dat is nog steeds er niet van gekomen, daarvoor wil ik graag mijn excuses aan bieden want veel mensen zullen nu wel een lifestraw hebben gekocht. Ze hebben namelijk niet allemaal een koolstoffilter.


Filtert geen virussen en zware metalen. Bekijk hiervoor de Berkey Waterfilters en de Lifestraw Mission en Family


En ik kan het nu niet meer terug vinden maar op een website met informatie om trektochten voor te bereiden las ik ook dat dat soort kleine koolstof filters alleen zware metalen reduceren en het er niet allemaal uit kunnen filteren.

Ik heb wel een alternatief eentje die niet extreem duur is: de berkey sport dit is een bidon met een berkey filter erin. Het voordeel ten opzichte van de lifestraw is ook dat je er ook water uit kan krijgen door er in te knijpen zo hoef je geen water weer uit te spugen als je het voor koken wil gebruiken.
 
De Bicarbonaat (Baking Soda) Redding van Ohio

Waarschijnlijk moeten Pennsylvania en W. Virginia in het plaatje worden opgenomen en misschien punten verder naar het oosten. De overheid en medische organisaties hebben niets te zeggen over behandelingen voor blootstelling aan het hoge dioxineniveau. Maar ze zouden wel tonnen zuiveringszout moeten aanbevelen en met spoed ter plaatse moeten brengen, omdat bicarbonaten zware metalen, dioxines en furanen in het lichaam neutraliseren.

 
Iets vinden op de zoekmachine is voor gevorderden.

Deze week was ik op zoek naar een simpel gegeven; “Wat is de functie van koorts”, en ik kreeg alleen de farmaceutisch denkbeelden en oplossingen voorgeschoteld. Met de zoekwoorden “natuurarts” of “Natuurgeneeskunde” daaraan toegevoegd moest ik doorzoeken naar + 30 zoekresultaten voor ik vond wat ik zocht.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.931
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan