Dotcom Radio

… en ik zei niets en vond het eigenlijk wel prima zo!

Na 21 jaar complot onderzoeker neemt met de week mijn motivatie af om artikelen te schrijven voor de ongelovigen en het afnemende aantal lezers. Datzelfde zie ik nu meer een meer gebeuren in de gesprekken die ik om mij heen hoor. Iemand vertelde dat Petrus geen ongevaccineerde meer toelaat in de hemel. Ik antwoordde met, die harpmuziek vindt ik best wel saai, en de muzikanten met gitaren, drums, accordeon en andere muziekinstrumenten schijnen allemaal in de hel op te treden, dat trekt mij meer aan.

 
… en ik zei niets en vond het eigenlijk wel prima zo!

Na 21 jaar complot onderzoeker neemt met de week mijn motivatie af om artikelen te schrijven voor de ongelovigen en het afnemende aantal lezers. Datzelfde zie ik nu meer een meer gebeuren in de gesprekken die ik om mij heen hoor. Iemand vertelde dat Petrus geen ongevaccineerde meer toelaat in de hemel. Ik antwoordde met, die harpmuziek vindt ik best wel saai, en de muzikanten met gitaren, drums, accordeon en andere muziekinstrumenten schijnen allemaal in de hel op te treden, dat trekt mij meer aan.


Deze zin in het betoog van Martin Geddes sprak mij wel aan:

"Met deze mRNA-gentherapieën moeten we kinderen beschermen (die geen geïnformeerde toestemming kunnen geven), maar de schade aan andere anderen die uit vrije wil handelen, moeten accepteren, zelfs als ze zijn misleid. Onvoorwaardelijke liefde is geen onvoorwaardelijke steun, en we hebben het recht (inderdaad verplicht) om elke relatie sociaal opnieuw aan te gaan om onszelf te beschermen tegen de waanzin van anderen."
 
Vandaag is mijn eerste dag zonder pijnstilling, het herstel gaat snel! Mijn vader heeft een gescheurd borstbeen en diverse kneuzingen en herstelt langzamer. Ik heb het merendeel van de klap opgevangen. Het heeft zo moeten zijn, ik heb het lijf ervoor en mijn vader niet, die had dit waarschijnlijk niet overleefd.

Mike
 
Deze zin in het betoog van Martin Geddes sprak mij wel aan:

"Met deze mRNA-gentherapieën moeten we kinderen beschermen (die geen geïnformeerde toestemming kunnen geven), maar de schade aan andere anderen die uit vrije wil handelen, moeten accepteren, zelfs als ze zijn misleid. Onvoorwaardelijke liefde is geen onvoorwaardelijke steun, en we hebben het recht (inderdaad verplicht) om elke relatie sociaal opnieuw aan te gaan om onszelf te beschermen tegen de waanzin van anderen."
Jij benoemt terecht dat kinderen geen geïnformeerde toestemming kunnen geven, maar als puntje bij paaltje komt kan niemand dat, omdat niemand weet wat de langetermijneffecten zijn of wat voor gevolgen het inbrengen van synthetisch mRNA heeft op het natuurlijke mRNA en DNA dat reeds in ons lichaam is.
 
Informed consent gaat niet over weten wat de risico's zijn op korte of lange termijn, maar simpelweg wat de MOGELIJKE risico's zijn, zowel op de korte als lange termijn. Men moet weten waar men aan begint. Dat is niet gebeurd en dus een overtreding van de Neurenberg Code en daarmee een OORLOGSMISDAAD. Ze hangen - letterlijk!

Mike
 
Vandaag is mijn eerste dag zonder pijnstilling, het herstel gaat snel! Mijn vader heeft een gescheurd borstbeen en diverse kneuzingen en herstelt langzamer. Ik heb het merendeel van de klap opgevangen. Het heeft zo moeten zijn, ik heb het lijf ervoor en mijn vader niet, die had dit waarschijnlijk niet overleefd.

Mike
Mike, fijn dat het je beter gaat. Ik hoop dat je vader ook snel zal genezen.

Dorothé
 
Als je weet waar Abraham de mosterd haalt

In de huidige tijd lijkt een ieder de vraag te moeten stellen, “Ben je al gevaccineerd?. Daar heb je eigenlijk geen donder mee te maken, geen ene donder. Toch ga ik het je vertellen, je mag het eigenlijk best weten, ook al ga je mij nu wellicht mijden als de pest als gevaccineerde vanwege de gemuteerde -ook- niet bestaande varianten, …

 
Vandaag is mijn eerste dag zonder pijnstilling, het herstel gaat snel! Mijn vader heeft een gescheurd borstbeen en diverse kneuzingen en herstelt langzamer. Ik heb het merendeel van de klap opgevangen. Het heeft zo moeten zijn, ik heb het lijf ervoor en mijn vader niet, die had dit waarschijnlijk niet overleefd.

Mike
En weer een dag zonder paracetamol, hij gaat goed!

Mike
 
Het ‘parasitaire’ uitmesten van de politiek gaat langzaam maar gestaag verder maar, …

… maar eenmaal doodziek van de parasieten, (de vuilnismannen van de natuur) kan de patiënt veelal snel aan zijn einde komen. Ik zie Thierry Baudet ook als een Parasiet in de pels van de politiek die de zaak aan het uitmesten is samen met de overgebleven trouwe FvD ‘uitmesters’. Maar vergeet ook niet de inspanningen van Willem Engel en Jeroen Pols van Virus Waarheid als echte luizen in de pels

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.061
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan