Donaties

Mike, ik zou het handig vinden als je bij de opties voor vaste donateurs ook de optie van € 1,- per maand aangeeft !
 
Mooi dag het gehaald is. Ik ben eigenlijk benieuwd hoe iedereen dat doet. Leven van donaties zonder gedoe met de belastingdienst.
 
Hier wel. En er is geen meldingsplicht. Maar stel je niet al te veel voor bij de bedragen, anders komen de trollen alweer met de bewering dat Mike binnen loopt met al die donaties. O ja, en hij is weer aan de drank en zijn vriendin is bij hem weggelopen. En hij is depressief!

Mike
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JVG
Ja ik dacht toch ook dat het om de door mij geschreven versie zou zijn. Nou Mike, voor wat betreft trollen tegenwoordig is Russisch geld ook helemaal een hype van de trollen. Dus idd kijk maar uit want voor je het weet is iedereen betrokken bij Russisch geld. Die was je nog vergeten erbij te zetten.
 
Hier wel. En er is geen meldingsplicht. Maar stel je niet al te veel voor bij de bedragen, anders komen de trollen alweer met de bewering dat Mike binnen loopt met al die donaties. O ja, en hij is weer aan de drank en zijn vriendin is bij hem weggelopen. En hij is depressief!

Mike
Maar wat bedoel je met geen meldingsplicht? Naar de belasting niet? Moet je onder een bepaald bedrag blijven dacht 5000 euro per jaar uit me hoofd wat je dan als ondernemer niet hoeft te melden. Weet niet meer precies hoe dat in elkaar zat. Maar wil jij echt een maandelijks inkomen om van te leven ontkomen we in dit land niet aan de criminele belastingdienst vrees ik.
 
Ik betaal regelmatig met echt geld (zonder nota) bv de fysio, ook de accupunctuur kan ik af en toe zonder een nota betalen dat betekent dat ze het zwart ontvangen. en dus niet aangeven.
Ik vermoed dat meerdere nederlanders dat doen als het mogelijk is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.546
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan