doe een zorgwens

Ik hoor helemaal geen nieuws meer over artabana.

Helaas is artabana nog niet wettelijk erkent, maar zijn er al lokale groepen die al een serieuze groep zijn die hun verzekering op durven zeggen, en helemaal over gaan naar artabana?

 
Quote:
Pleun betaalt al twintig jaar geen zorgpremie meer, weigert hier pertinent aan mee te werken daar zij van mening is dat men ziektes verzint, het zelfgenezend vermogen van het lichaam ondermijnt en voor elke verzonnen ziekte 'oplossingen' heeft en met allerlei zogenaamde goedbedoelde onderzoeken iedereen onwillekeurig in de angst jaagt. Wees een moment bang een ziekte te krijgen en je kunt zo in de prijzen vallen. Besef dat je lichaam alles zelf kan oplossen en je zult sterk zijn, gezond en vitaal. Met Pleun kun je praten!

See more at: http://www.uitdaging.net/gezond/uitstrijkje_laten_maken.html#sthash.cf7KmzeD.dpuf

 
Pleun is oud nieuws, en deed dat in een tijd dat dat nog kon. Ook zij is aan de tand gevoeld door het College van Zorgverzekeringen. Voor 2006 werd er nog niet op gecontroleerd. Is zij dan ook lid geworden van artabana? Merk dat er weinig beweging in het initiatief zit, daarom begon ik er over. Misschien zijn er die meer weten.

 
Quote:
Helaas is artabana nog niet wettelijk erkent, maar zijn er al lokale groepen die al een serieuze groep zijn die hun verzekering op durven zeggen, en helemaal over gaan naar artabana?


Ik heb nog nooit iets aan de hand gehad, ben nog nooit bij de huisarts geweest met de kinderen. Dus wat dat betreft heb ik nog nooit ergens aanspraak op gemaakt, tandarts is ook niet meer nodig, maar hoe moet het als je je zorgverzekering op zegt en je krijgt een ongeluk?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.844
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan