Demonstraties

Bericht van Michel Reijinga

Klaar met weltschmerz 👇🏻

Café Weltschmerz, het risico volle avontuur zit erop. Een half jaar heb ik het vol goede bedoelingen volgehouden. Al 2x eerder wilde ik vertrekken maar op advies van derden bleef ik. Men zei uit het belang voor het verzet.
Afgelopen week was de druppel. Wederom gezeik en wederom gevoed door de buitenwereld.
Max is daar gevoelig voor. Afgelopen vrijdag heb ik alles van Nederland in Verzet bij elkaar geraapt en ben vertrokken. Van een gratis verblijf naar een verblijf van €85,- per maand maar beter dan bij dit liegende zooitje te moeten blijven vertoeven.
Er moet nog maar 1 ding opgelost worden, geld. Nederland in Verzet heeft eenmalig het verzoek neergelegd bij dhr P.P. voor een bijdrage €5000,- voor heel 2021. Aan het verzet, voor het verzet. Dhr P.P. heeft dit bedrag aan café Weltschmerz overgemaakt. Na weken vragen heeft Nederland in Verzet inmiddels €2500,- overgemaakt gekregen. Nederland in Verzet zou €300,- bijdragen aan de meeting van 12/11 j.l. dus staat er nog €2200,- bij Weltschmerz te voldoen aan Nederland in Verzet. Vroeg in deze ochtend ontving ik een reactie
van Max von Kreyfelt.
Hierbij een kopie van een stukje app:

“Met dank aan jouw kleinzielige, verwende huftergedrag gaat er géén cent meer naar jouw persoonlijke rekening.
Je bent in mijn ogen de grootste paardensnikkel die er rondloopt in het verzet en ik wil je voorlopig ook niet meer bij ons zien.
Voor jouw begrip; We blijven de demo’s steunen, maar jij krijgt van ons geen cent meer”.

Een tekst waar je bij velen een lach op het gezicht krijgt, zelfs bij mij, maar ff serieus…
Hoe triest kun je zijn.
Laten we even voorop stellen dat niet ik,
maar het verzet €2200,- van deze man tegoed heeft. Ik geen cent van het verzet nodig heb
(zie: ziektewet).

In een half jaar heb ik heel veel meegemaakt in dit pand. Meerdere mensen hebben toegezegd geld niet ontvangen. Vrijwilligers en personeel werd weggestuurd en niet betaald. Flavio vertrok en wilde verder groeien. Ideeën van mensen werden gestolen (zie: de nieuwe startpagina).
Of ga net als je collega een drukkerij beginnen. Of ga ook merchandise verkopen. Alles voor het doel. Het doel geld. Geld om dagelijks aan je dochter over te maken. Personen en interviews werden gewist/verwijderd. Je zou er bijna wat van denken. Mensen die met de grond gelijk gemaakt worden komen er nu dagelijks over de vloer (deze personen zijn hiervan op de hoogte) maar zijn volgende week weer de vijand. De buitenwereld heeft meer invloed dan de eigenaar. Zo run je geen nieuwszender. Zelden heb ik zo’n onprofessioneel eigenaar gezien. Voor mij geen actie journaal meer, voor Nederland in Verzet geen actie journaal meer. Omdat ik wel zaken goed kan scheiden zal dit geen invloed hebben voor Samen voor Nederland. Velen zullen graag namens SVN voor de camera plaats willen nemen. Voor Nederland in Verzet zit het er bij café Weltschmerz op. Wat fijn. Losgekoppeld.

Helaas is er heel veel roddel en achterklap op social media. Dit voegt niets toe en is in 9 van de 10 gevallen bull-shit. Dit is die ene van de 10. Uit zelfbescherming voor Nederland in Verzet moest dit bericht naar buiten. Het kan niet anders.

En die €2200,-… geloof me, die komt er wel!
 
So much for Weltschmertz. Gaat Pieter Kuit dus toch gelijk krijgen? Maar hoe zit het dan met Flavio en Blue Tiger?

Mike
Ja dat is een goeie..maar vertrouw ze vanaf het begin al niet! Die gozer van weltschmerz heeft nauwe banden met Poot zeggen ze..en nee niet Martin Vrijland😉
 
Over de escalatie in Rotterdam de volgende gedachtes:

Of er zijn doden gevallen en het wordt stilgehouden, of er zijn alleen maar gewonden gevallen. We weten wel zeker dat er met scherp is geschoten. Waarom is dit niet een groot schandaal?! Zij die het opnemen voot de politie staan niet of onvoldoende stil bij het feit dat er diverse stadia van escalatie zijn, deze zijn allemaal overgeslagen. Een JOURNALIST is in zijn buik geschoten, dit gebeurt alleen maar in een dictatuur!

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan