Demonstraties

J
Bron graag, deze is nu niet te verifiëren, photoshop plaatjes zijn als meme prima niet als nieuws
Je hebt helemaal gelijk Sailor, normaal plaats ik altijd de TG link eronder maar nu vergeten. Kan het bericht ook niet meer terugvinden en ga er dus van uit dat dit een hoax is. Sorry :rolleyes:
 
J

Je hebt helemaal gelijk Sailor, normaal plaats ik altijd de TG link eronder maar nu vergeten. Kan het bericht ook niet meer terugvinden en ga er dus van uit dat dit een hoax is. Sorry :rolleyes:
We moeten alles blijven checken, er wordt veel te veel fake verspreid onder de wakkeren via fakebook telegram en wat er nog meer is.
Wij moeten zorgen dat dit soort berichten verifieerbaar zijn en kloppen.
 
1 december gooien de dockers alles plat..

Deze gaat rond, ik mis nog wat info maar deel m toch

1 december zullen de dokwerkers het land platgooien samen met bouwvakkers en boeren. Er komt nog een video op deze kanalen. Bereid je voor en koop extra voedsel. Want binnen 24 uur zijn de schappen leeg. Gooi deze niet in de wind. Want ze houden hun woord.

@thenextgenerationforfreedom

Van de oude kantoorgroep Mensen de havenarbeiders zullen het hele land platleggen vanaf 1 december. Je hebt nog steeds de kans om voedsel in te slaan.
 
1 december gooien de dockers alles plat..

Deze gaat rond, ik mis nog wat info maar deel m toch

1 december zullen de dokwerkers het land platgooien samen met bouwvakkers en boeren. Er komt nog een video op deze kanalen. Bereid je voor en koop extra voedsel. Want binnen 24 uur zijn de schappen leeg. Gooi deze niet in de wind. Want ze houden hun woord.

@thenextgenerationforfreedom

Van de oude kantoorgroep Mensen de havenarbeiders zullen het hele land platleggen vanaf 1 december. Je hebt nog steeds de kans om voedsel in te slaan.
Als, dat nu al bekend gemaakt wordt, komt er een tegenactie, gewoon dan nu de boel plat gooien en in iedereen die nu nog niet voldoende eten heeft pech.
 
Als, dat nu al bekend gemaakt wordt, komt er een tegenactie, gewoon dan nu de boel plat gooien en in iedereen die nu nog niet voldoende eten heeft pech.
Heb ondertussen mijn hele kast vol liggen met voedsel en gas enz.. ik zie wel wanneer er wat gaat gebeuren. Maar die datums voorspellen ben ik wel een beetje klaar mee😂
 
Heb ondertussen mijn hele kast vol liggen met voedsel en gas enz.. ik zie wel wanneer er wat gaat gebeuren. Maar die datums voorspellen ben ik wel een beetje klaar mee😂
Ik heb al iets gezegd over verifiëren van berichten boven het bericht van @🍀Evaatje🍀 globaal 80 a 90% is op het moment nep, het lijkt erop dat de tegenstander een hoop nepnieuws verspreid om paniek te zaaien, dus verifiëren of niet plaatsen wij zijn voorbereid
 

Ik weet een bezuiniging voor de politie, het was de Soros Jugend en Antifa Terroristen
Look left and there is the problem
 

Ik weet een bezuiniging voor de politie, het was de Soros Jugend en Antifa Terroristen
Look left and there is the problem
Artikel niet geopend, maar in het preview stukje een bijzondere zin: TGO gaat, onder leiding van het OM , op zoek naar meer relschoppers.
Hebben ze er nog meer nodig voor de komende periode? Is een vacature uitzetten te lastig? 🤨
 
kreeg net een kort audio verslag van iemand die gisteren bij onze demo was in Autun (Fr). Hij was vandaag in Brussel en vertelde dat het meer op een oorlogszone leek
Ja dat zal best wel ja. Ze zijn flink tekeer gegaan
 
Artikel niet geopend, maar in het preview stukje een bijzondere zin: TGO gaat, onder leiding van het OM , op zoek naar meer relschoppers.
Hebben ze er nog meer nodig voor de komende periode? Is een vacature uitzetten te lastig? 🤨
Nu kan dat het kleuterschool niveau zij van de journalist, maar ik acht het niet uitgesloten 🤣🤣🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Luz

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.745
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan