Demonstraties

Zondag 19 september
DenHaag mars tegen het vaccinatie paspoort

13.30 uur verzamelen
14.00 uur start mars vanaf Den Haag Holland Spoor
Eindpunt Bezuidenhoutseweg 67078BECAD-EC5E-40CC-8F89-1B124034933E.jpeg
 
18 September is de World Wide Demonstration 4.0
Te Amsterdam Westerpark

Deze editie wordt groter dan ooit tevoren.

De hele wereld staat op!!!

De noodzaak is voelbaar en de energie is hoog!!!
Zorg dat je erbij bent en laten we met z'n allen het tij gaan keren.

Iedereen die het ziet en voelt maar nog niet de noodzaak en urgentie voelde om zichtbaar aanwezig te zijn door de straat op te gaan moet nu echt op gaan staan nu het nog kan!!!

De boeren worden verplicht uitgekocht, de polarisatie viert hoogtij, de kinderen moeten worden geprikt en zo niet dan worden ze uitgesloten!!!

De tijd is gekomen dat excuses niet meer te rechtvaardigen zijn!!!

De tijd van TOT HIER EN NIET VERDER‼️ is aangebroken!!!!

Dus deel dit bericht zoveel en zo vaak je kunt en laten we 18 September samen met de hele wereld een vuist gaan maken!!!

ZIEN WE JOU ZATERDAG 18 SEPTEMBER OM 12 UUR IN AMSTERDAM CENTRUM OP DE GROOTSTE MARS ALLERTIJDEN???

WE WILL ALL BE THERE‼️

SHARING IS CARING❤

55BB5AF0-3A5E-4622-965F-5D191D027931.jpeg
 
Amsterdam Westerpark is in fucking Osdorp, weer zo'n gefaciliteerde omlooproute met daarna sektarische rituelen waarin we allemaal 1 vuist omhoog doen (communisme) of de handen omhoog doen (overgave), Tijn Touber ons naar onze 'stille plek van binnen' laat gaan en de organisatie ons vertelt dat we krijgers zijn en geen strijders, omdat we onze vrijheden terug willen krijgen. Ik vertrouw deze organisatie voor geen anderhalve meter, ik ben er pas weer bij op 3 oktober op de Dam!

Mike
 
Amsterdam Westerpark is in fucking Osdorp, weer zo'n gefaciliteerde omlooproute met daarna sektarische rituelen waarin we allemaal 1 vuist omhoog doen (communisme) of de handen omhoog doen (overgave), Tijn Touber ons naar onze 'stille plek van binnen' laat gaan en de organisatie ons vertelt dat we krijgers zijn en geen strijders, omdat we onze vrijheden terug willen krijgen. Ik vertrouw deze organisatie voor geen anderhalve meter, ik ben er pas weer bij op 3 oktober op de Dam!

Mike
Ben er ook de 3e
 
18 september wordt al weken voor gewaarschuwd ivm false Flags wereld wijd

Ik zie de 18de ook een demo van pff in islamsterdam, was er niet een filmpje waar ze zeiden ff niet meer aan demo's mee te doen?

Demonstraties in denhagistan is prijs meppen voor doorgesnoven agenten nogo

De 18de zou ik altijd wegblijven zelfs de VS staat die datum op scherp incl hekken om de Capitol
 
‘P4F werkt vanaf nu ook samen met boeren!’

Alles waar we trots op waren in ons land, wordt in een rap tempo kapot gemaakt. Lichamelijke integriteit van ons en onze kinderen. Het bestaansrecht van onze boeren, een stukje afkomst, geschiedenis, cultuur en trots van ons vlakke land. Vrijheden. Onze grondrechten. Ga zo maar door.

Om dit criminele en desastreuze beleid te keren, gaat P4F, na de beroepsgroepen, nu ook een innige samenwerking aan met de boeren. Dit móet stoppen. Dit gáát stoppen. We gaan het gewoon níet toestaan.

De komende periode zal er overleg plaatsvinden, hoe deze samenwerking een goede uitvoering gaat krijgen, die in ons aller voordeel gaat werken. Wij geven nooit op!

Jullie gaan horen! 💙
 
Ja, we zagen EINDELIJK nu eens de motorrijders. Nu nog de trekkers en vrachtwagens. En wel op 3 oktober middenin het centrum, niet de buitengebieden van 18 september graag. In Amerika is op die dag een false flag gepland, ik raak er steeds meer van overtuigd dat de Worldwide Demonstration in A'dam dit ook is.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan