Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ff verbetering aangebracht
Bekijk bijlage 6631
Wordt ze eindelijk eens natMet je waterpistool zeker.
Om die nat te krijgen heb je een waterkanon nodigWordt ze eindelijk eens nat
Hadden ze gister, lukte ook nietOm die nat te krijgen heb je een waterkanon nodig
Ze moeten de pijp van het waterkanon er ook in schuiven bij haar daarna aanzetten, bij voorkeur op 90 gradenHadden ze gister, lukte ook niet
ik zou hier mee oppassen vriendFf verbetering aangebracht
Bekijk bijlage 6631
Ja weet ik is paintballik zou hier mee oppassen vriend
Ik ben serieus he. Dit kon wel eens worden opgevat als bedreiging en je bent niet de enige op dit forum.ik zou hier mee oppassen vriend
Zeker mikeWe worden in de gaten gehouden en we moeten ze niet in de kaart spelen. Om deze reden ga ik de afbeeldingen verwijderen. We willen ook in 2022 gebruik blijven maken van dit forum, toch?
Mike
Dat ga je in NSBderland niet meemakenIn Spanje is hier vorig iemand vrijgesproken die op een schietstand fotos van enkele ministers als target had er er effectief op heeft geschoten en daarna op Youtube gepubliceerd. Was een hele polemiek rond op TV uteraard.
In Frankrijk ook niet denk ikDat ga je in NSBderland niet meemaken
Het valt me op dat je je de laatste tijd vaker schuldig maakt aan dit soort zaken Sailor.
Volgens mij doe ik dat altijd alHet valt me op dat je je de laatste tijd vaker schuldig maakt aan dit soort zaken Sailor.
Vind het kwalijk dat je het forum inclusief de leden onnodig in gevaar brengt, daarnaast slaat het ook nergens op, je bereikt er helemaal niks mee.
@ Mike, hoop dat je ook hier harder tegen op treed, want met dit soort acties is het vragen om moeilijkheden.