Demonstraties

Nou ik ben blij dat dit eens gebeurd. Van mij mogen ze. Bijna 2 jaar lang commanderen, sarren en narren, waterkanonnen op mensen richten. Nu te bang om uit de busjes te komen voor een beetje vuurwerk. Wat een ballen hebben ze zeg die ME 😂
 
Als ze door blijven gaan met al deze regels kunnen we binnenkort genieten van nog meer vuurwerk spektakel in meerdere steden.
 

Morgen drie prikbussen in Rotterdam. Kunnen die meteen even meegenomen worden?
 
Nou ik ben blij dat dit eens gebeurd. Van mij mogen ze. Bijna 2 jaar lang commanderen, sarren en narren, waterkanonnen op mensen richten. Nu te bang om uit de busjes te komen voor een beetje vuurwerk. Wat een ballen hebben ze zeg die ME 😂
Wappies rammen kunnen ze wel, die helden. Maar als er slechts een relatief kleine groep allochtonen tegenover hen staat zitten ze te bibberen in de bus!

Mike
 
Wappies rammen kunnen ze wel, die helden. Maar als er slechts een relatief kleine groep allochtonen tegenover hen staat zitten ze te bibberen in de bus!

Mike
Ja, viel mij ook al op aan het accent dat er allochtonen bij waren. Gaan geruchten dat dit geen demo is maar rellen van jongeren uit de buitenwijken. Zullen wel ingehuurde trollen zijn die dat vertellen. Van mij mogen ze dan vaker vanuit de buitenwijken rellen hoor. Maar er ligt wel iemand in het ziekenhuis die door ze long is geschoten. Ik wens hem sterkte eb beterschap!
 
Ja, viel mij ook al op aan het accent dat er allochtonen bij waren. Gaan geruchten dat dit geen demo is maar rellen van jongeren uit de buitenwijken. Zullen wel ingehuurde trollen zijn die dat vertellen. Van mij mogen ze dan vaker vanuit de buitenwijken rellen hoor. Maar er ligt wel iemand in het ziekenhuis die door ze long is geschoten. Ik wens hem sterkte eb beterschap!
Oh, en er wonen nu eenmaal veel allochtonen in Rotterdam. Konden zij ook niks aan doen dat daar zoveel woningen voor hen beschikbaar waren. Komt nu mooi uit.
 
Lieve mensen,

Gisteravond is in Rotterdam de hel los gebroken, hierbij zijn 2 mede-krijgers zwaar gewond geraakt, en 1 jongen is overleden.
Wij zijn erg geschokt door dit verschrikkelijke nieuws.
Uit respect voor de overledene en de mensen die op dit moment vechten voor hun leven, maar ook om de veiligheid van onze demonstranten te kunnen waarborgen, kunnen wij niet anders dan besluiten dat deze editie van de WWD Netherlands niet door kan gaan.
Onze demo zou in het kader van World Children’s Day geheel in het teken staan van onze kinderen, en het brengen van het licht.
Dit door laten gaan voelt voor ons niet goed.
Wij roepen iedereen op om NIET naar Amsterdam te komen vandaag!
Graag zoveel mogelijk delen!

Organisatie WWD Netherlands



Een reactie hierop;

De world wide demostrations zijn wereldwijd! Wereldwijd! Laat dat even doordringen.

Mijn hart ligt bij de slachtoffers van gisteravond, maar vandaag opgeven is voor mij geen optie..

Juist nu is de verbinding belangrijker dan ooit, ik kan mij niet voorstellen dat de slachtoffers van gisteren of van de afgelopen 2 jaar in Nederland of in alle andere landen zouden zeggen: jongens geef maar op!

NEE!

Dit is juist waarom we opstaan! Om deze waanzin te stoppen!

Dus vandaag zal ik er gewoon bij zijn, dan maar op Persoonlijke titel!

Ik vind het bizar dat 1 organisatie bepaald voor 40.000 man dat we maar niet moeten komen...

Het is ons recht om op te staan tegen dit waanzin beleid! En juist nu is het moment van doorpakken gekomen❤️💪
 
Laatst bewerkt:
Lieve mensen,

Gisteravond is in Rotterdam de hel los gebroken, hierbij zijn 2 mede-krijgers zwaar gewond geraakt, en 1 jongen is overleden.
Wij zijn erg geschokt door dit verschrikkelijke nieuws.
Uit respect voor de overledene en de mensen die op dit moment vechten voor hun leven, maar ook om de veiligheid van onze demonstranten te kunnen waarborgen, kunnen wij niet anders dan besluiten dat deze editie van de WWD Netherlands niet door kan gaan.
Onze demo zou in het kader van World Children’s Day geheel in het teken staan van onze kinderen, en het brengen van het licht.
Dit door laten gaan voelt voor ons niet goed.
Wij roepen iedereen op om NIET naar Amsterdam te komen vandaag!
Graag zoveel mogelijk delen!

Organisatie WWD Netherlands
Heel erg spijtig inderdaad.
Maar juist nu moeten ze doorpakken vind ik zelf! In een oorlog vallen slachtoffers.
Al weet ik nog steeds niet wat ik van deze 'demo' moet denken🤔
 
Heel erg spijtig inderdaad.
Maar juist nu moeten ze doorpakken vind ik zelf! In een oorlog vallen slachtoffers.
Al weet ik nog steeds niet wat ik van deze 'demo' moet denken🤔
Nu komt er een scheiding in organisaties die demonstreren, de tijd van verbinding bloemetjes en gele parapluutjes is te einde, nu komt het erop aan wie doorzet, of deze demo nu wel of niet echt was, het liet zien dat een relatief kleine groep de me en politie aan kan.
Don't give up
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.195
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan