Demonstraties

Jeetje wat een schoften die politie van Den Haag, maar dat weet ik nog van vroeger. Ik denk dat het meest geweldadige politiekorps van NL in Den haag zit.
Dat beloofd wat voor 7 nov, goh.
 
Jeetje wat afschuwelijk dat het zo uit de hand is gelopen. Wij waren toen ze begonnen te "vegen " naar huis gegaan vanwege de grimmige sfeer. Toen we bij de fietsen kwamen waarschuwde een man dat er groepen Romeo"s rondliepen en dat we een andere route moesten nemen. Wat een puinhoop.
 
En die vrouwen in dat filmpje zaten dus helemaal voor niets paniek te zaaien dat er iemand levensloos op de grond lag... Ik maakte me echt zorgen dat er iemand doodgeknuppeld zou zijn of zo...:rolleyes:
 
Ik zag het al mis gaan afgelopen zomer op het Malieveld toen de 'dansende parapluutjes' nog de kern vormden van het protest. Allemaal vrouwen op leeftijd die dachten dat ze op een feestje of een festival waren i.p.v. een protest. Er liepen daar regelrechte heksen en transgenders rond. Dergelijke decadentie krijg je automatisch als welke beweging dan ook gefeminiseerd is. En nu bevinden er zich dus dit soort patienten in ons midden. Gelukkig zie ik bij die grote landelijke protesten heel veel normale mensen, dat zal zondag niet anders zijn. Ben benieuwd of de stoottroepen van Grapperhaus durven in te grijpen als er honderdduizenden demonstranten zijn en ook FvD volop zichtbaar aanwezig is!

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.525
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan