Demonstraties

Nou lekker ‘spontaan’ uit de hand gelopen dus. Volgende punt; de roep om meer handhaving en strengere wetten rondom demonstraties. Want ‘dit moeten we toch niet meer willen met z’n allen’. Volk roept, overheid levert, en bij een nieuwe crisis is straks ook normaal demonstreren niet meer mogelijk.

• Verdrietig
Waarderingen: Jacq
De blik van Powned op de anti AZC en meer demo zondag in Amsterdam.

Waarvan ik begreep toegangswegen naar het MP werden gehinderd.

Truckers protesteren op Afsluitdijk tegen hoge brandstofprijzen

Eindelijk laten ze van zich horen. Chauffeurs worden al jaren uitgeknepen met krankzinnige brandstofprijzen terwijl alles duurder wordt en Den Haag gewoon toekijkt. Zonder deze mensen ligt het hele land stil supermarkten leeg, bouw stil, economie op slot.

Truckers protesteren op Afsluitdijk tegen hoge brandstofprijzen

Eindelijk laten ze van zich horen. Chauffeurs worden al jaren uitgeknepen met krankzinnige brandstofprijzen terwijl alles duurder wordt en Den Haag gewoon toekijkt. Zonder deze mensen ligt het hele land stil supermarkten leeg, bouw stil, economie op slot.

Waarom de Afsluitdijk? Zet het hele binnenhof vast dit heeft toch geen zin?
En dit moet dan elke dag. Niet 1 actie en dan stoppen!

Dus als ik in m'n eentje de a12 blokkeer dan word ik aangehouden, als ik het doe met heel veel anderen dan helpt de politie ons. En als het tegen het narratief van de overheid is dan word je voor je veganistische pannenkoek gemept. Tot zover de logica van de overheid.

Dus als ik in m'n eentje de a12 blokkeer dan word ik aangehouden, als ik het doe met heel veel anderen dan helpt de politie ons. En als het tegen het narratief van de overheid is dan word je voor je veganistische pannenkoek gemept. Tot zover de logica van de overheid.
Prachtige samenvatting @Vetje !

Forum statistieken

Onderwerpen
4.681
Leden
8.702
Nieuwste lid
Alex B
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan