De waarheid rond tetanus

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Dit artikel vind ik zelf heel verhelderend en voorzien van de juiste logica.

Iedereen zou met deze logica een geinformeerde keuze moeten kunnen maken omtrent het wel of niet vaccineren van zichzelf of van hun kinderen of van wie dan ook.

Goed artikel vrysuyver, dat artikel van dat jongetje kreeg ik ook doorgespeeld op fb ( :evil: ), fijn ook om te lezen dat deze propaganda al gedegen is weerlegd.

Dr. Russell Blaylock: "De tetanusvaccin is een van de MEESSTE ABSURDE vaccins ooit."

Zojuist een snijwond of prikwond opgelopen? De SEH staat op het punt je te ZWINGEN tot een TOXISCHE prik die je niet nodig hebt.

Dit is wat ze je niet vertellen:

De prik die ze pushen is GEEN simpele tetanusvaccin — het is de volledige DTaP-combo volgeladen met:
• Aluminium (tot 0,625 mg — een bekende neurotoxine)
• Formaldehyde
• 2-fenoxyethanol + Triton X-100
• Melkeiwit (caseïne) & latexresten die anafylaxie kunnen triggeren of NIEUWE melk-/latexallergieën kunnen CREËREN

Het tetanustoxoïde erin is NOOIT goed getest op veiligheid in een dubbelblind placebogecontroleerd onderzoek. CDC geeft het toe.

Het wordt gekweekt op rundshartinfusie met reëel risico op BSE-prionbesmetting.

Je werkelijke kans op tetanus? 1 op 11 MILJOEN.

Spore leven in mest, NIET in roest. Maak de wond goed schoon — zuurstof doodt ze. 95% van de afname gebeurde VÓÓR enig vaccin dankzij sanitatie.

Als je al blootgesteld bent, is de prik nutteloos — het duurt 3-8 weken voor antistoffen.

Maar hoge doses vitamine C (1–3 g/dag) genazen 100% van de gevallen in studies met NUL doden. Goedkoop. Veilig. Genegeerd.

Waarom worden we geterroriseerd tot deze ongeteste, gifgevulde combo-prik voor een ziekte die in schone landen vrijwel uitgestorven is?

Omdat angst verkoopt.

Val niet voor de roesten spijker-mythe. Maak de wond schoon. Houd het in de gaten. Weiger de prik.

Werd je schuldig laten voelen tot een "tetanusprik?" Werd je ooit verteld dat het eigenlijk de volledige DTaP was?

Mijn nieuwe kater is een kratskater. Dus ik verschijn dag na dag met grote japen op mijn armen en handen. By the way, het is wel al flink minder geworden. Maar goed, ik krijg dan van mijn goedbedoelende collega's POH-S (somatiek) meteen de raad - heb je een tetanusprik gehaald... Nou zeg ik dan, hij doet dit al 1,5 jaar en ik leef nog :eek:
Dn hadden we het over het een en ander. Ik zei dat ik wel eens rauw eigeel eet - ooooh, dat is gevaarlijk hoor. Ik ken mensen die er doodziek van zijn geworden. En rauwe melk...... je snapt het wel. Hier weten ze niet wat gezondheid is. Het zijn schatten van mensen, maar gezondheid - ho maar.

Dorothé

🚨"ROESTIGE SPIJKER=TETANUSPRIK" Is Een Enorme Medische LEUGEN In 2026.

Heb je jezelf net gesneden of een prikwond opgelopen & dreigt de SEH je te MEPELEN tot een TOXISCHE prik die je niet nodig hebt?

Hier zijn de feiten & onderzoek...artsen & 'gezondheidsfunctionarissen' willen niet dat je het weet...

De prik die ze je geven is GEEN gewone tetanusvaccin — het is DTaP Diffterie Tetanus & Pertussis volgeladen met:

Aluminium (tot 0.625 mg/dosis)
Formaldehyde
2-fenoxyethanol Triton X-100
Caseïne (melkeiwit) & latexresten → anafylaxierisico als je allergisch bent & kan DAIRY/LATEX allergie VEROORZAKEN na de prik.

Het tetanustoxoïde zelf is NOOIT veilig getest in een dubbelblind, placebogecontroleerd onderzoek. Nooit. CDC geeft het toe (Pink Book Hoofdstuk 21).

Tetanustoxoïde in het vaccin wordt gekweekt op verwarmde BHI Rundvlees Hart Infusie & er bestaat besmettingsrisico voor residuele Bovine Encefalopathie Spongiform (Verkkeesziekte Prionziekte).

Je kans op een echte Tetanusinfectie is 1 op 11 miljoen.

Tetanussporen leven in koe/paard/schaapmest, niet in willekeurige roest. Maak een bloedende wond goed schoon → zuurstof doodt de sporen. 95% van de historische afname gebeurde VÓÓR het vaccin dankzij sanitatie & wondverzorging.

Als je vermoedt dat je bent blootgesteld aan echte Tetanus is de prik nutteloos omdat het 3-8 weken duurt voordat ons immuunsysteem antilichamen aanmaakt.

De natuurlijke preventie/behandeling is Vitamine C:
Hoge dosis Vitamine C (1–3 g/dag) genas 100% van de gevallen in gepubliceerde studies met NUL doden (Dr. Klenner jaren 1940 + moderne rapporten). Goedkoop, veilig, genegeerd.

Waarom worden we geterroriseerd tot een ongeteste, toxine-geladen combiprik voor een ziekte die in schone landen eigenlijk uitgestorven is?

Omdat angst verkoopt.

Val niet voor de roestige spijker-mythe.

Wonden hebben schoonmaken & monitoren nodig — niet blinde prikken.

Heb je een 'tetanus' prik gekregen & werd je nooit verteld dat het eigenlijk de TDaP of DTaP was?

Mijn ervaring is wondjes opgelopen tijdens sleutelen aan auto’s en motoren zeer snel genezen. Ondanks, of misschien wel dankzij straatvuil.

Dick

Mijn ervaring is wondjes opgelopen tijdens sleutelen aan auto’s en motoren zeer snel genezen. Ondanks, of misschien wel dankzij straatvuil.

Dick
Ik heb letterlijk nog nooit een automonteur gezien met ontstoken wondjes van auto smeer, vet of olie.
Loodgieters ook niet, hierbij naar mij zelf kijkend.

3 weken geleden stapte ik per ongeluk op een gloeiend hete soldeerbout. Gevolg: een brandblaar op 1 teen. Deze doorgeprikt met een NIET ONTSMETTE naald en vervolgens zo veel mogelijk op blote voeten gelopen, bij voorkeur in de buitenlucht. De wond zag vaak zwart van het vuil. Volledig genezen zonder enige complicaties!

Mike

Een klein wondje aan mijn middenoor was volgens de werknemer van de SEH reden voor een tetanus spuit.(geweigerd op grond van gewetensbezwaar) Ik denk dat dit prikken "gewoon" protocol is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.708
Leden
8.707
Nieuwste lid
HarryN
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan