De paus

Mensen, kijk uit voor Facebook! Ik heb nu al te vaak meegemaakt dat daar dwaalsporen worden uitgezet om de movement in een kwaad daglicht te stellen. Het anti-5G sentiment komt ook grotendeels daar vandaan. En nu zie ik dat er een sterk anti-vaxx sentiment daar aan het ontstaan is. Let wel, het gaat mij om de NEGATIVITEIT die daarmee gepaard gaat, niet zozeer de kritiek zelf. Ze zijn er op uit om foute energiekrachtvelden te voeden, zoals woede en ongecontroleerde vechtlust, trap er niet in en vraag altijd naar bronnen! Zoals laatst ook weer die Ramon Walters met zijn berichten over foetuscellen in vaccins. Ik geloof absoluut dat dit gebeurt, maar hij komt met heel specifieke info dus VRAAG HEM NAAR ZIJN BRONNEN!

Mike
 
Zoals laatst ook weer die Ramon Walters met zijn berichten over foetuscellen in vaccins. Ik geloof absoluut dat dit gebeurt, maar hij komt met heel specifieke info dus VRAAG HEM NAAR ZIJN BRONNEN!

Mike

Waarheid als n koe, maarrrrr wat is dan behalve de bron ook de betrouwbaarheid van de bron en wie bepaald dan het kader van betrouwbaarheid ?

Ik bedoel voor veel mensen is de msm ‘betrouwbaar’ de feiten laten wel anders zien.
Het onderwerp betrouwbaarheid is best gevoelig mi.
Ik wil niet advocate van de duivel spelen, maar dit is wel n dingetje.
 
Nu wordt het filosofisch en spiritueel tegelijk:

Aangezien ieder van ons met een individueel ik-raampje (ego) naar de wereld kijkt is ieders bewustzijn subjectief en daarmee ook ieders waarheid. De enige manier waarop dit te doorbreken valt is feiten en logica. Als een bron zich bedient van leugens en propaganda (het tegenovergestelde dus) en dit is te weerleggen op basis van feiten en logica, dan kan deze bron naar het rijk der fabelen worden verwezen. De vijand weet dit en creeert daarom valse 'wetenschap', in de hoop dat dergelijke 'feiten' geaccepteerd worden als waarheid.

We zien dus dat zelfs feiten en logica onderhevig zijn aan individuele subjectiviteit. Daarom schrijf ik ook: uiteindelijk stuit ieder van ons op die informatie die resoneert met zijn/haar huidige staat van bewustzijn. En dat resoneren is wel een dingetje hoor, Joke, want dat is je 'gut feeling', je onderbuikgevoel, je intuitie. In-tuitie = innerlijke leermeester. Als je diep van binnen voelt of iets wel of niet klopt, wat is dat dan precies? Ik zeg: dat is de stem van God. Is het niet opvallend dat de meest goddeloze personen ook het meest verdwaald zijn in alle leugens en propaganda? Deze mensen hebben geen onderbuik van betekenis meer, hun geest wordt gecontroleerd door de satanische krachten en ze zijn vatbaar voor negativiteit, cynisme, sarcasme, skepticisme, noem maar op.

Wat ik maar wil zeggen is: er is wel degelijk een objectieve waarheid en bewustzijn, maar deze moet je niet zoeken in feite en logica, maar in geduld, geloof en vertrouwen. Iets waar ik jou ook meermaals op heb gewezen, omdat je de neiging hebt om alternatieven voor de huidige realiteit te zoeken in het kader van deze zelfde realiteit en naief genoeg denkt je medemens te kunnen vertrouwen zonder geloof als bindende factor. Koppel feiten en logica (inzoomen) aan geduld/geloof/vertrouwen (uitzoomen) en je hebt het meest complete plaatje, zowel micro als macro!

Mike
 
Mooi verwoord, en diepe waarheid.

Hier kwam ik pas achter nadat een BDE op mijn levenspad kwam.

Het innerlijke kompas ( intuitie ) als het goed open is, heeft ALTIJD gelijk.
 
Wat ik maar wil zeggen is: er is wel degelijk een objectieve waarheid en bewustzijn, maar deze moet je niet zoeken in feite en logica, maar in geduld, geloof en vertrouwen. Iets waar ik jou ook meermaals op heb gewezen, omdat je de neiging hebt om alternatieven voor de huidige realiteit te zoeken in het kader van deze zelfde realiteit en naief genoeg denkt je medemens te kunnen vertrouwen zonder geloof als bindende factor. Koppel feiten en logica (inzoomen) aan geduld/geloof/vertrouwen (uitzoomen) en je hebt het meest complete plaatje, zowel micro als macro!

Mike

Idd. Goed verwoord, hulde.

Mbt. Het laatste.

De langste reis die we als mens afleggen is van ons hoofd naar ons hart.

Dat geeft aan hoezeer we zijn misleid alsof ratio altijd het juiste antwoord geeft en waarom steeds gepusht wordt ‘vertrouw (gekochte uitkomst) wetenschap’.

Met die indoctrinatie zijn we totaal verleerd om te vertrouwen op je eigen intuïtie als bron energie, innerlijke kompas, en weten dat het klopt.

Ok, genoeg over na te denken ik zal nog wel eens door de bocht vliegen, maar corrigeer me dan maar ..
 
 ik zal nog wel eens door de bocht vliegen, maar corrigeer me dan maar
Andersom net zo goed. We zijn mensen en dus feilbaar, als we dan ook maar leerbaar blijven.

Mike
 
Nu wordt het filosofisch en spiritueel tegelijk:....


En door die misleiding kom je niet tegen wat op je pad hoort te liggen net als met leugens. Door liegend en draaiend door het leven te gaan blokkeer je jezelf van wat je toe zou moeten komen, kan je dat als Karma zien?
 
Ik weet niet of hier past, moeder Theresa,  ook een schijnheilige

https://www.scientias.nl/moeder-teresa-alles-behalve-een-heilige/

Ttz0niyaxjf31fh26a4r61k16cka3kdem.jpg
 
During Pope Francis' next trip around Europe in September, only fully vaccinated people who have a "certificate" will be allowed to attend mass.

All hail the Vaxican!

Het Vaticaan is ook deeper then the Deepstate
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan