De logica achter anthelmintica

Aha , dank je @Binc
Hmmm ja mijn kat zakt ook soms door z’n achterpoot. Is al een oudje, dus meerdere kwaaltjes, maar was niet bewust van het evt falen van het hart. Ben op de hoogte van nierinsufficientie. Voorzichtig opbouwen …
Dank je ik hou je aanbod in gedachten 🙏🏻
Ja slepen of mank lopen met de achterpoot is vaker een hart probleem dan een gewrichts probleem. Gewricht problemen of artrose zit bij katten meestal in de achterhand en of rug. Wil je niet bang maken overigens. Mocht de pea geen verbetering geven wees dan alert op een hart probleem. Je kunt overigens mits geen niet probleem magnesium ook veroveren. In de vorm van bysglicinaat. Klein beetje uit de capsule oplossen in water.
 
Interessant. Maar ingewikkeld om helemaal te begrijpen wat ermee bedoeld word. Wellicht te interpreteren als continue hersen prikkels ofzo? Ik zal wel genoeg Bdnf hebben want heb zelf al lang het gevoel dat er continue zenuw prikkels afgaan maar steeds negatief moet interpreteren dat ik mezelf wil afsluiten hiervoor. Werkt doodvermoeiend want de info waarom die zenuw prikkel af moet gaan zonder verdere duidelijkheid maakt dat er een stop is op lol in me leven.
BDNF zorgt ervoor dat je hersencellen gezond blijven en helpt bij het maken van nieuwe verbindingen tussen zenuwcellen. Dit is belangrijk voor je geheugen, concentratie en stemming. Wanneer je voldoende BDNF aanmaakt, kan je brein zich beter aanpassen en nieuwe dingen blijven leren.

Een tekort aan BDNF kan juist leiden tot problemen met geheugen, concentratie, angst en depressiviteit veroorzaken. Daarnaast is er een verhoogde kans op Alzheimer en Parkinson.
 
BDNF zorgt ervoor dat je hersencellen gezond blijven en helpt bij het maken van nieuwe verbindingen tussen zenuwcellen. Dit is belangrijk voor je geheugen, concentratie en stemming. Wanneer je voldoende BDNF aanmaakt, kan je brein zich beter aanpassen en nieuwe dingen blijven leren.

Een tekort aan BDNF kan juist leiden tot problemen met geheugen, concentratie, angst en depressiviteit veroorzaken. Daarnaast is er een verhoogde kans op Alzheimer en Parkinson.

Is BDNF iets dat in voeding zit?
 
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan