De illusie van keus

Mike Mooi die 2 en ja veel/alles is een illusie.

Infinite Love Is the Only Truth: Everything Else Is Illusion.

De paradox van de vrije wil.

 
Wat me opvalt is dat er weinig mensen mee bezig zijn, ik heb er vandaag verder nog niemand over gehoord.

Nog maar 8 geleden werd dit door heel veel mensen enorm belangrijk gevonden (moi inclus), en vooral ook 12 jaar geleden toen je echt de hele nacht wakker kon blijven. In 2000 was net zo goed een tv-show als nu.

Dat de journaaljongens er een groot topic van maken, dat valt te verwachten, maar op straat speelt het niet .. dat idee krijg ik. Lijkt me een goed teken. Wat is jullie indruk?

 
Tis allemaal toneelspel/soap. Zonde van mijn tijd, je schiet er toch niks mee op.

Alles is toch al "bekonkeld". Daar kunnen wij of gewone Amerikanen echt geen invloed op uitoefenen.

 
Ik ben op het moment in America, Texas om precies te zijn en het speelt hier dus wel degelijk onder de mensen. Het is net een finale van the voice of een andere show zo af en toe. Er is hier ook iemand heir in huis die voor Romney gestemd heeft omdat ze denkt dat Obama een moslim is en sharia law in zal gaan voeren. Als het niet zo treurig was zou ik er hard om lachen. Een grote soap. Veel mensen die blindeling volgen wat ze op TV zien en horen, in andere woorden heel veel sheeple. Maar goed, ik ga eens lekker een filmpje kijken.

 
Dus maar goed, Obama heefd dus gewonnen, dus 2 shaggie mensen in huis hier, is net voetbal. LOL

 
De 'dog and pony show' is weer voorbij en Amerika en de wereld kan weer uitkijken naar 4 jaar ZONDER 'change' en 'hope'.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.245
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan