De Galactische Federatie

PuurNatuur

New member
Wisten jullie van het bestaan hiervan?

Zo prachtig om te lezen en te weten dat er meer mensen bezig zijn

om iedereen te willen helpen, net als wij hier.

Maar van de 'Galactische Federatie van het licht' had ik nog nooit eerder gehoord.

http://hetgrotereplaatje.nl/ascension.html

Of www.hetgrotereplaatje.nl

 
Ja ik ben bekend met de galactische federatie en ik moet helaas zeggen dat deze gechannelde berichten de laatste jaren steeds veranderen en de voorspellingen kwamen echt nooit maar dan ook nooit uit.
Quote:
Dit idee wordt bevestigd door gechannelde berichten (2), (3) en mensen die visioenen van de toekomst hebben gehad, bijvoorbeeld via bijna-dood-ervaringen of geestverruimende middelen zoals ayahuasca (4).

Moderne wetenschappers zoals Gregg Braden (5) en Nassim Haramein (6), en onderzoekers als David Wilcock (7) en Pane Andov (8) komen tot dezelfde conclusie.

Ook zijn er verschillende hypnotherapeuten zoals Dolores Cannon (9) en Suzanne Lie (10) die hun cliënten onder diepe hypnose hebben horen vertellen over een nieuwe tijd die eraan komt.

Tot slot zijn er in de loop der jaren enkele klokkenluiders geweest uit het Amerikaanse black ops circuit zoals Arthur Neumann (pseudoniem: Henry Deacon) (11), en oud-legerofficieren zoals Ed Dames (12), die zeggen dat ze daar inmiddels methodes ontwikkeld hebben die hen een vrij zuiver beeld van de toekomst kunnen geven. Ook die duiden erop dat ons in de nabije toekomst grote veranderingen te wachten staan die door niemand tegen te houden zijn. Ook niet door onze huidige machthebbers, die het liefst de status quo zouden willen bewaren.



David Wilkock, hierboven aangehaald, vond ik ook altijd redelijk goed overkomen maar deze ging op een gegeven moment echt hele bizarre dingen zeggen welke ook nooit uitkwamen.

Zoals dat er in december 2012 er echt 100% een "shift" zou komen waarbij wij in een keer in een soort paradijs zouden wonen. Ons lichaam zou op de 21e december in een keer worden getransformeerd enz bla bla.

Ook een charlatan helaas.

Arthur Neumann alias Henry Deacon heb ik zelf ontmoet en ik moet zeggen het was wel een beetje bizar om met iemand te praten die van zichzelf zegt dat hij via een of ander apparaat naar Mars is getransporteerd door de "secret government" om daar bepaalde werkzaamheden uit te voeren.

Maar hij treed nooit echt in detail over deze tripjes, alleen een beetje de grote lijnen. Normaal zou je daar honderduit over kunnen vertellen, hoe je je voelde op zo'n trip etc.

Het klinkt ook bij hem echt heel fake.

 
Ja vind ik ook. Maar volgens de voorspellingen van de GF zouden wij nu allang van die psychopaten af zijn en het tegendeel is waar.

Net als Anton Teuben van niburu.nl, ik heb hem diverse keren horen zeggen dat echt nee 100 % zeker binnen zeer korte tijd maakt de GF zich bekend. Voornamelijk door landingen in Groningen. Dat zou al volgende week of zo gebeuren. Maar dat is inmiddels 4 jaar geleden....

Wij moeten het zelf doen vrees ik, er komt geen GF of een "shift" om met de illuminatie af te rekenen.

Of deze shift moet een verandering van denken van een groot deel van de massa zijn maar daar zie ik nog heel weinig van.

Maar goed het is altijd het donkerst net voordat het ochtendlicht aanbreekt.

Sorry PuurNatuur dat ik zo negatief doe hoor maar ik begon het jaren geleden ook te geloven, al deze positieve berichten, en van al die voorspellingen is helemaal niets uitgekomen. Sterker nog het is nu nog veel en veel erger als toen.

 
Op deze site, het grotere plaatje, wordt niet over tijd gerept.

En dat is volgens mij ook beter.

Kende jij die site al Pike?

 
Nee ik kende die site niet maar er worden wel veel bekende figuren en de GF aangehaald.

In het verleden werd wel vaak over tijdstippen gepraat, dat ze dat nu niet meer doen snap ik wel omdat de voorspellingen nooit uitkwamen....

Ik ga die site eens wat nader bekijken. Het is alleen zo dat als ik de naam GF hoor of David Wilkock dan krijg ik meteen de kriebels :)

 
Staat in jou eerste link onder het kopje 'andere bronnen'

 
Ik denk dat dit valt onder het afleiden van jezelf, het nepparadijs wat eens gaat komen. De newage beweging is hier ook op gebaseerd en veel hollywood films zitten zo in elkaar van opzet. De bliss out state of being, de afleiding van je ware zelf en de ware kern des leven. In mijn beleving is er erg veel afleiding, geven mensen veel energie weg aan alles buiten zichzelf en zo weinig aan hetgeen binnen in zichzelf.

 
De enige shift is de verandering in jezelf. Het uit handen geven aan welk "ideaal" dan ook is in de kaarten spelen van de illuminatie e.d..

"Wees de verandering."

 
ik weet niet meer waar, vast een link van deze site. Daar werd gezegd dat de elite hun plan in 2089 rond willen hebben of zoiets. Dus dan moeten mijn kinderen en kleinkinderen het afmaken en zou mijn doel moeten zijn dat ze medestanders hebben, vuilarm kunnen leven en geboren kunnen worden. En wie weet ben ik er wel bij als ik op tijd dood ga.

 
Quote:
En wie weet ben ik er wel bij als ik op tijd dood ga.



Hoezo kom je weer terug dan? Wil je niet liever wat leuke dingen gaan doen? 8)

 
Haha, geen idee hoe alles werkt Pike. Dus ook geen idee wat ik allemaal al heb uitgespookt. En wat mijn grote plaatje is. En over het concept familie krijg je op deze manier ook vragen.

Als ik het weer over moet doen, dan wil ik wel ouders zonder issues en gewoon met doorgekomen tanden en kiezen geboren worden.

 
De Galactische Federatie = New-Age talk de 'brengers van het licht' Vegetariers

Ik heb laatst bij de boerderij Ons Verlangen in Zunderdorp een persoon ontmoet die beweerde in nauw contact te staan met buitenaardse wezens van de galactische federatie (via channelaars)

Thijs was hier ook bij. ik vond de man nogal chaotisch overkomen en wat mij opviel was dat hij niet echt geinteresseerd was in het verleden/Traditionele voeding als ik daar over begon. Het leek wel alsof hij alles al wist.

 
Ik kom wel dit tegen op die site:

"Wie de daden van de illuminati door de jaren heen bestudeert, bekruipt het gevoel dat het inderdaad niet menselijk kan zijn wat daar achter zit. Van het creëren van wereldoorlogen en "terroristische" aanslagen zoals 11 september, het ziek maken van de bevolking via chemtrails, giftige medicijnen en kankerverwekkend voedsel zoals van McDonald's en KFC, het organiseren van occulte bijeenkomsten, mensenjachten, bloedrituelen en sexfeesten vol kindermisbruik, tot aan het vermoorden van goedwillende politici en zelfs pop-artiesten aan toe. Vrijwel alle slechte dingen die er in de wereldgeschiedenis gebeurd zijn, zijn uiteindelijk op het conto van deze groep te schrijven."

en:

"Aan gezonde of dode mensen valt niets te verdienen. Het geld zit in zieke mensen" - Bill Maher "

 
Ik heb zelf jarenlang de berichten van de Galactische Federatie (GF) gevolgd in de hoop dat er ooit iets van al die mooie praatje terecht zou komen. Tot op heden niets dus. Nu kan ik niet meer geloven dat ik hier ooit voor viel. Het praatje is telkens hetzelfde, telkens wordt er vanalles en nog wat in de toekomst geprojecteerd waardoor een afwachtende houding wordt gestimuleerd. Toen ik dat effect door had was het afgelopen met de interesse. Het gaat niet om de inhoud van de berichten, maar wat de berichten met JOU doen. Ik kan alle geinteresseerden in de GF enkel op het hart drukken jezelf te observeren hierbij. Waarom lees je de berichten? Wat verwacht je? Wat hoop je? Als je namelijk dat helder krijgt, dan kan je een keuze maken en ben je geen speelbal meer.

 
Interessante observatie Moondust. Qua dat kan de GF ook wel van de elite komen of door hun worden bevordert. Die afwachtende houding vinden ze vast best. Die GF houden je een beetje een worst voor. Wacht maar en alles komt goed.

Ik moet in een keer aan dit lied denken (aan het refrein):

DE NIEUWE HEMEL EN DE NIEUWE AARDE

Refrein: Stil maar, wacht maar,

alles wordt nieuw, de hemel en de aarde

Stil maar, wacht maar,

alles wordt nieuw, de hemel en de aarde.

Nu gaan de bloemen nog dood. Nu gaat de zon nog onder.

Nooit gebeurt er een wonder, niemand kan zonder brood.

Refrein

Daar is geen zon en geen maan. Daar zal God ons verlichten.

Daar zullen alle gezichten vol van Zijn heerlijkheid staan.

Refrein

Daar is geen dorst of verdriet. Daar zal God ons omgeven.

Daar is gelukkig leven. En het eindigt niet.

Refrein

Zingt van de eeuwige dag. Zingt voor Zijn komst en zeg amen.

Zingt voor de Heer die ons samen daar al van eeuwigheid zag.

Refrein

 
Quote:
waardoor een afwachtende houding wordt gestimuleerd



Klopt Moondust.

Ik heb ook wel eens die channelings bij Niburu gelezen en gedacht, goh, das mooi. Het komt allemaal op zijn pootjes terecht. Nou niet dus als je die verhaaltjes leest.

Als kind van een jaar of 8 had ik een vriendinnetje en die beloofde elke dag dat haar opa naar een bepaald weiland zou komen waar pony's liepen. Die waren van haar opa zei de vriendin.

En als opa komt mogen wij paardrijden, zei ze dan.

En elke middag ging ik en mijn zus vol verwachting mee met het vooruitzicht van paardrijden. Een zomer lang.

Opa is dus nooit gekomen. Wat was ik naief.

Later kwam ik erachter dat ze alles had gelogen, ze had geen opa, geen paard en geen weiland...

In mijn latere leven herken ik de laatste jaren meer van zulke dingen die ik heb meegemaakt. Afwachtende houding. En toen moest ik opeens weer denken aan de ex-vriendin en haar opa :)

Ik trap er niet meer in, actie, niet afwachten.

 
persoolijk denk ik dat de GF berichten meer bedoeld zijn om de collectieve bewustzijn een shift te geven en dat mensen positief naar de toekomst kijken.

aangezien alles met elkaar verbonden is en ons denken groot invloed op alles heeft

is het van groot belang dat men met zn allen eens van harmonieuzer naar de toekomst kijkt in plaats van over ellende praten en denken hoe erg het is en hoe erger het zal gaan worden.

mijn vrouw en ik kijken graag savonds naar de sterren wanneer ze goed zichbaar zijn.

en ik moet eerlijk zeggen je zier "rare" dingen vliegen met apparte manoeuvres dus ik hou mijn hart vast wat de toekomst te bieden heeft;) en natuurlijk moeten dingen ook uit ons zelf komen this is our planet people:D

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.132
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan