Dankbaarheids- en juich topic

Jazeker!

Mike
Ja, en hoe deden we dat dan? Ik sprak dan af met mijn vriendin onder de klok voor het station in Sittard. Als zij later kwam, belde ze in zo'n telefooncel naar mijn ouders om de boodschap door te geven. Ik ging natuurlijk op een gegeven moment dan ook mijn ouders bellen om te vragen of mijn vriendin soms later kwam. Tja, zo ging dat.
En nu...ik ben echt een buitenbeentje zonder smartphone. Heb een gewoon mobieltje. Iedereen is verwonderd dat ik zo kan leven en stiekem is men ook jaloers want het geeft heel veel vrijheid om dat ding niet te hebben.

Dorothé
 
Ik was vandaag op de kerstmarkt in Maastricht en wat gebeurde er.....het begon te sneeuwen. Eerst minuscule vlokjes en vrij snel werden de vlokken dikker en meer. Een echt kerstgevoel, het is vandaag 1e advent, maakte zich van mij meester. Ik voelde me als een kind zo gelukkig, en dat vanwege de sneeuw.


1701628442259.png

Nu kijk ik uit het raam en onze tuin ligt vol met een prachtige witte deken met een diamanten schittering.
Morgen is het weer voorbij, maar vandaag heb ik ervan mogen genieten.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Ik was vandaag op de kerstmarkt in Maastricht en wat gebeurde er.....het begon te sneeuwen. Eerst minuscule vlokjes en vrij snel werden de vlokken dikker en meer. Een echt kerstgevoel, het is vandaag 1e advent, maakte zich van mij meester. Ik voelde me als een kind zo gelukkig, en dat vanwege de sneeuw.


Bekijk bijlage 33569

Nu kijk ik uit het raam en onze tuin ligt vol met een prachtige witte deken met een diamanten schittering.
Morgen is het weer voorbij, maar vandaag heb ik ervan mogen genieten.

Dorothé
Enkel witte sneeuw ?? Stelletje racisten daar in Maastricht.
 
Enkel witte sneeuw ?? Stelletje racisten daar in Maastricht.
Ja, dat klopt. Ik heb mijn witte Podenco hond niet meegenomen, want dan kan ik niets bekijken. En ja, thuisgekomen had ik wel dorst en heb meteen een glaasje koude witte melk gedronken. Tja en ik ben aan het keto-dieet en heb dus i.p.v. aardappelpuree witte knolselderijpuree gegeten. Erg lekker. Tja, je zult wel denken waarom ik witte melk drink, tja ik lust geen Wiekse Witte, vandaar. En op 1e advent ben ik met de kerstversieringen begonnen. Eerst alleen maar het raam, heel simpel met een snoer met warmwitte kerstlampjes en een slinger als dennentak erdoor.

Zo, nu is het wel genoeg en heb ik jullie hopelijk duidelijk verwittigd.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Ik was vandaag op de kerstmarkt in Maastricht en wat gebeurde er.....het begon te sneeuwen. Eerst minuscule vlokjes en vrij snel werden de vlokken dikker en meer. Een echt kerstgevoel, het is vandaag 1e advent, maakte zich van mij meester. Ik voelde me als een kind zo gelukkig, en dat vanwege de sneeuw.


Bekijk bijlage 33569

Nu kijk ik uit het raam en onze tuin ligt vol met een prachtige witte deken met een diamanten schittering.
Morgen is het weer voorbij, maar vandaag heb ik ervan mogen genieten.

Dorothé
Bij de NOS op het moment een filmpje over Maastricht in de sneeuw, dat is toch wel toevallig
1701641787135.png

Dorothé
 
Ik was een tasje met spullen kwijtgeraakt, zeer vermoedelijk op het laatste moment bij het uitstappen (en uitchecken) uit de bus achtergebleven in de bus. Staat nu op Ilost
Ben erg blij.
 
Ik krijg automatisch info via een website over Kanker. en LAR .
En het is goed af en toe te lezen wat mensen daar allemaal meemaken. En dankbaar te zijn voor wat ik wel heb.
 
Gisteren 0p station waterlooplein stapte ik in de lift en ook een zeer oud vrouwtje in haar rolstoel ging mee naar beneden. Ze mompelde iets over krantjes die ze wilde verkopen maar die krantjes had ze niet of kreeg ze niet o.i.d.
Ze leek wel 100. misschien dakloos? .Ik besloot haar wat te betalen voor een krantje dat ik niet wilde hebben.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan