Dancealot stelt zich voor...

Dancealot

New member
Omdat ik al een tijdje meelees hier wil ik me graag voorstellen. Ik ben 42 en moeder van twee pubers waarvan de oudste vegetarisch is. Ik zou 5 kilo minder willen wegen maar ben erg tevreden met wat ik heb. Mijn passie is dansen (Zouk) vandaar de naam Dancealot... ;-)

Sinds vier weken skippen we de E-nummers en sinds drie weken eten we biologisch fruit/groente/zuivel/brood etc. (Hiervoor dronk ik veel cola zero en dacht ik altijd veel aan eten en snaaide enorm.)
En een kleine week zijn we aan de Rauwpower Kefir! Wat is dat smaakvol! En bij mij om de hoek te koop incl vlees, ik woon vlakbij 't Ecolaer... Ik bof.
Bakken nu in roomboter, op brood deden we al jaren. Ossewit is besteld. (H2O2 ook)

Mijn oudste had behoorlijk acne en dat is nu al zoveel verbeterd dat we de afspraak hebben afgezegd bij de dermatoloog waar de volgende stap wekenlang antibiotica zou worden of Roacutane. Ik werk in een apotheek en zag t niet zitten deze rotzooi voor mijn kind.
Ik hoop dat de verbetering doorzet! Ook zijn we gestart sinds paar dagen met sole.

Mijn vriend kreeg na t eerste glas wat hem niet smaakte meteen en gedurende ruim 12 uur erna een gevoel alsof zijn bloeddruk hoog was (heeft ook 2 soorten bloeddruk pillen) en zwevend gevoel in zijn hoofd. Hij dronk t glas direct na t hardlopen. Nu doen we t door t eten, niet teveel. Mijn dochter ging hardlopen vanavond en had t gevoel dat t zout onhoog kwam in haar maag. We hebben vandaag 4 theelepels Sole gedaan door n flinke hoeveelheid spinazie a la creme voor vier personen dat lijkt me niet teveel toch?

Mijn doel is om ons als gezin op n hoger plan te zetten wat eten betreft en bewustwording van wat voor goede en slechte voeding er al niet is en wat t met ons doet. Ik moet er thuis aardig wat voor praten maar resultaten spreken voor zich.
Acne minder dochter. Andere dochter geen meer zin in snaai!
Ik geen zin in snaai en fitter alsof er een mist uit mijn hoofd is verdwenen. Spontaan afgevallen. Minder moe. Kun je hyper worden van Sole?

Een kennis die ik raadpleegde tijdens mijn zoektocht naar gezonder eten de afgelopen weken hielp mij aan deze site en vertelde over Mike. (Bedankt!!) Ik vind het erg interessant en ontzettend logisch zoals hij het ziet. Al komt er echt veel info op je af!
Als ik levertraan vit A D E wil kopen wil ik graag iets wat niet vies is of makkelijk kan verstoppen in eten zodat je t niet proeft. Mijn dochter kan geen pillen weg krijgen. De rest van ons wel dus desnoods bestel ik twee varianten.

Zaterdag kom ik naar de lezing!

En Oja de trigger voor dit alles is dat mijn beste vriendin van 45 kanker heeft en ook uitgezaaid en al.. Dat zet je aan tot actie nadat ik al n flinke tijd bezig was met twijfelen over ons eetpatroon.
Zij sportte veel, slank en at gezond vond ik altijd maar ook daar kijk ik nu anders naar. Geen koeienzuivel maar schapekaas en geitenkaas en wel sojamelk, alcohol, alles vd appie.
 
Er wordt wat afgelopen in jouw gezin. Dat is een van de dingen die naast de voeding ook zou moeten veranderen.

Sojamelk boordevol oestrogenen is een recept voor kanker. Is jouw vriendin hier inmiddels van doordrongen?

Mike
 
Voor mijn vriendin is t te laat vrees ik. Ze eet minimaal nu. Ik weet niet ... wellicht op een goed moment als dit zich voor doet.
Ik heb zoiets gelezen wb hardlopen/intensief sporten ik was er erg blij mee dat te lezen! ;-)
Heb je een goede links waar ik hier meer over kan lezen?
 
Speciaal voor jou:

uTiqosY.jpg


Mike

 
Hoi Dancealot, welkom.
Leuk dat je je nu voorstelt hier, tot zaterdag hoor.

Je vriendin zou zich eens kunnen verdiepen in wietolie.
Er is een bedrijf in De Goorn, www.thehealthcure.org

Lia
 
Gisteren ben ik begonnen met de milde lever/gal-flush. Gisteravond dus dat drankje half kopje olijfolie half kopje citroensap genomen, maar nu niks... Wel hoofdpijn net als gisteren! Wat te doen?
Appelsmoothie was erg lekker! En bitterzout heeft gewerkt die ochtend.
 
Dandealot je had me gevraagd:
....Godsgeschenk kan/wil jij die bestanden 55 blz evt delen prive met mij via pc?
Ik had al geantwoord:
Hoi Dancealot.
Hoe ga ik dit doen? Dan moet je je emailadres mailen en dat is misschien niet handig op internet. Of ik moet het naar Mike sturen. Het is niet mooi gerangschikt hoor. Ik vul het steeds bij, zet er zomaar stukken in of links, er staan dingen van mij in, die ik geschreven heb op het forum (die kan ik er wel uithalen trouwens). Dus, zeg het maar, hoe ik het kan doen en dan moet je de boel wel zelf rangschikken.
 
Stuur maar naar westonprice (punt) nl (at) gmail (punt) com, dan stuur ik het door naar Dancealot.

Mike
 
Mike heb jij tips????? Zie bovenstaande. Moet ik er ook nog maar n leverdrankje achteraan gieten of weer bitterzout in water... Mijn darmen liggen plat na de levergalreiniging blijkbaar
 
Heb het net doorgestuurd. Ik heb er stukken uitgehaald en nu is het 45 blz. Zoals gezegd, niet mooi geordend, maar ik vind er mijn informatie terug. Ik hoop dat je er ook iets aan hebt.

Liefs
Dorothé
 
Sorry ik zie dit nu: WinRAR-file
Ik ben echt een honk met computer. Kun je dit wat ik opgestuurd heb ook gebruiken?
Anders moet ik mijn vader even vragen hoe ik dat moet doen. Hij is een computerkei.
 
Je hebt een Word-document gestuurd. Ook goed, ik zat alleen niet te wachten op rond de 50 aparte files. Als het maar samengebundeld is.

Mike
 
Dancealot, ik heb geen bruikbare tips voor je, omdat ik je niet goed genoeg ken en vanuit deze stoel je geen hulp op maat kan leveren. Iemand anders met goede tips voor haar?

Mike
 
Ik hoop dat het goed is en dat Dancealot er wat aan heeft.
Anders laat je me het even horen Mike, dan kijk ik wat ik kan doen.

Bedankt alvast voor het doorsturen.
:)
Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan