Dan Bilzerian

Dan Bilzerian vertelt Alex Jones dat hij, als hij president zou zijn, de oorlog zou verklaren aan Israël, alle buitenlandse hulp zou stopzetten en Iran Israël zou laten vernietigen zonder betrokkenheid van de VS.

“Ik zou de problemen zichzelf laten oplossen.”

“Als we ophouden met het verdedigen van Israël, denk ik dat ze krijgen wat ze verdienen.”

Piers Morgan- “En wat zeg je tegen Joodse mensen die deze show misschien kijken en geschokt zijn?”

Dan Bilzerian- “Zij mogen geschokt zijn. Ik was geschokt toen ik ontdekte dat zij Christenen massaal vermoordden. Ik was geschokt toen ik ontdekte wat ze in de Talmoed onderwijzen. Ik was geschokt toen ik ontdekte dat ze denken dat Jezus in stront brandt. Ik was geschokt toen ik ontdekte dat ze denken dat de maagd Maria een hoer is. Ik was geschokt toen ik ontdekte dat ze denken dat het oké is om van niet-Joden te stelen. Ik was geschokt toen ik ontdekte dat ze denken dat het oké is om Palestijnse gevangenen in groepsverband te verkrachten. Ik ben geschokt dat we nu een genocide financieren….. dus zij mogen geschokt zijn.”

Forum statistieken

Onderwerpen
4.688
Leden
8.704
Nieuwste lid
Freedomfighter2
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan