Covid vaccins

Deze "gezonde man", poseert naast zijn foto. Eindelijk de aandacht die hij nooit kreeg en zo te zien brengt hij met een gebaar ook zijn dank uit naar zijn (nieuwe) "werkgever".



Met een verwijzing naar satan ! Kijk naar zijn hand ,vreselijk !!!
 
Lees dat deze man nog arts in opleiding is en op wnl zijn toneel maakt een satanist het wordt steeds grimmiger !, bah misselijkmakend..gr Assie ( ps lees zijn Twitter boodschappen )
 
 
In haar bakkie-uitzending van vandaag noemde Sietske Bergsma BN-ers die zich met ontblote bovenarm voor de propagandapers lieten fotograferen ''prikloodventers''.

1641919039004.png
 
Laatst bewerkt:
In haar bakkie-uitzending van vandaag noemde Sietske Bergsma BN-ers die zich met ontblote bovenarm voor de propagandapers lieten fotograferen ''prikloodventers''.

Bekijk bijlage 6903
Ik zag dit plaatje al eerder maar wist niet dat dit bekende nederlanders zijn. 😂😂 Dacht dat het “normale“ burgers zijn die op een advertentie hebben gereageerd voor hun momentje van “fame”. Komt vast omdat ik geen tv kijk 😂😂
 
Ik zag dit plaatje al eerder maar wist niet dat dit bekende nederlanders zijn. 😂😂 Dacht dat het “normale“ burgers zijn die op een advertentie hebben gereageerd voor hun momentje van “fame”. Komt vast omdat ik geen tv kijk 😂😂
Ja die linksonder is Bennie Jolink van de popgroep Normaal en dan komt in het midden onder Noralie Beier van het journaal van vroeger. Die rechtsonder weet ik ook niet.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan