Covid vaccins

Mijn collega ging naar het echtpaar toe en kreeg te horen dat dhr. op de terugweg van het ziekenhuis naar huis, met de ambulance naar de GGD is geweest, op verzoek van de artsen om een 3e prik te halen……. de mond is ons opengevallen. Dhr. is al erg kwetsbaar, heeft pas een darmbacterie gehad, waardoor weken diarree, heeft vorige week een teenamputatie gehad en is erg zwak.
 

Erasmus MC opent speciale telefoonlijn voor vaccinatietwijfelaars​



DUS SNEL FF BELLEN!
Wel vragen naar Ab kotserhaus dierenarts en Marjon spookmens dierenarts
Die 2 weten alles van vaccins (PS Bokito moet wachten op de Human testfase voor zijn prik)
 
Terwijl iedereen zich blind staart op Marburg:


Mike
Maar zal geen doorgang vinden neem ik aan. The White hats zullen zoiets niet toelaten.
En anders hebben wij toch IVM😁
 
Terwijl iedereen zich blind staart op Marburg:


Mike
 
In deze 8e aflevering van de serie besprekingen van de situatie rondom de injectie-campagne met de experimentele substanties van AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Janssen, laat Erik Boomsma ons tot in detail zien, hoe omvangrijk en schokkend de cijfers uit het bijwerkingen-meldsysteem EudraVigilance van het Europese Medicijnen Agentschap daadwerkelijk zijn. Erik toont ons ook het bewijs, dat er daadwerkelijk sprake is van een onvoorstelbare onderrapportage in dat meldsysteem, waar ook het Nederlandse bijwerkingen-meldsysteem LAREB bij aangesloten is.

 
Virussen bestaan niet en besmette mensen hoeven niet perse ziek te zijn.
Hoewel toevallig mijn zoon ziek is (niet gevaxed, wil ook geen iverm maar dit terzijde).
De zorg is al jaren afgeschaald, ziekenhuizen zijn failliet, personeel loopt weg.
Liggen er nu besmette mensen in het ziekenhuis?
of zijn het de gevaxten en dat noemen ze dan besmette mensen.
Of zijn besmette mensen NIET besmet.
??????
ik zal wel iets over het hoofd zien. i
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan