Covid vaccins

'Dr. Zelenko stuurde mij persoonlijk 21 wetenschappelijke documenten en referenties toe, die aantonen dat er miljoenen mensen zijn gestorven door de vaccins.'


rechtstreekse link naar het rapport
* StopWorldControl rapport COVID doden, zeer aannemelijk al in de miljoenen
 
Chope zei tijdens het debat dat er op dat moment 435 gevallen van ernstige bloedproppen en een laag aantal bloedplaatjes waren gemeld, evenals 767 gevallen van hartontsteking en zo’n 35.000 gevallen van menstruatiestoornissen. Ook waren er 1632 overlijdens opgetreden kort na vaccinatie. Het parlementslid zei dit ‘zeer zorgwekkend’ te vinden.

“Coronavaccinaties brengen meer schade toe aan onze burgers dan welk ander vaccinatieprogramma dan ook,” benadrukte Sir Chope.

Aan het einde van het debat zei hij dat veel patiënten die in onze ziekenhuizen liggen daar liggen omdat ze het vaccin hebben genomen.
 


Van alle vaccins die er zijn, tetanus, mazelen, polio en weet ik veel wat nog meer, is er nog nooit een geweest waarrond zoveel leugens moesten worden verkondigd.


Er is nog nooit een vaccin geweest waarbij je ook nog een mondkap moest dragen en afstand van elkaar moest houden.


Er is nog nooit een vaccin geweest dat alleen maar jou beschermd als anderen het ook hebben genomen.


Er is nog nooit een vaccin geweest waarbij je nog steeds een vermeende besmettelijke ziekte kan krijgen en doorgeven.


Ook is er nog nooit een ziekte geweest waarbij volledig gezonde mensen zonder klachten zich toch moesten laten testen om te kijken of ze niet toch stiekem ziek waren.


Gezonde mensen hoefden zich geen zorgen te maken over hart problemen, bloedstollings problemen, neurologische problemen en nog een hele lange waslijst, inclusief overlijden, totdat ze de vaccins lieten inspuiten.


Er is nog nooit een vaccin geweest die door de overheid wordt opgedrongen op last van uitsluiting of zelfs opsluiting.


Er is nog nooit een vaccin geweest dat zoveel familie-, vrienden-, collega-, en kennissenrelaties heeft kapotgemaakt.


Er is nog nooit een vaccin geweest dat je verbood om te reizen of naar een winkel of restaurant te gaan als je het niet hebt genomen.


Er is nog nooit een vaccin geweest waarbij je werd beschuldigd asociaal te zijn als je het niet hebt genomen.


Er is nog nooit een vaccin geweest waarvan zoveel schimmige figuren op de achtergrond puissant rijk zijn geworden.


Er is nog nooit een vaccin geweest waarvoor al anderhalf jaar zo’n beetje 24 uur per dag reclame voor moet worden gemaakt.


Er is nog nooit een vaccin geweest waardoor je kan worden ontslagen als je het niet neemt.


Er is nog nooit een vaccin geweest waarbij de meest domme domboa’s de wettelijke macht hebben om uw medische gegevens te controleren en u de toegang te weigeren als zij het niet in orde bevinden.


Er is nog nooit een vaccin geweest dat aan kinderen kan worden opgedrongen zonder toestemming van de ouders.



Er is nog nooit een vaccin geweest waarover zoveel leugens, list en bedrog is opgehangen door producenten en politici.


Er is nog nooit een vaccin geweest waarover zoveel censuur heeft plaatsgevonden tegenover wetenschapper die met betrouwbare onderzoeksgegevens willen komen.


Er is nog nooit een vaccin geweest waarvan de meeste doktoren zo weinig vanaf weten.


Er is nog nooit een vaccin geweest waarvan niemand, maar dan ook niemand, verantwoordelijk is voor eventuele schade.


Er is nog nooit een vaccin geweest waarvan zelfs verzekeringsmaatschappijen verklaren de gezondheidsschade niet te dekken als je het hebt genomen.


Dit is het meest bijzondere vaccin dat ooit geproduceerd is!


Er is nog nooit een vaccin geweest dat zoveel doet als dit vaccin.


Behalve hetgeen het zou moeten doen!



De New York Times mogen we met een gerust hart tot de kern van de mainstream media beschouwen.


Al anderhalf jaar doen ook zij hartgrondig mee met de spuitcampagne.


Daarom is het opvallend dat opeens deze twee berichtjes verschenen.
 

Ik heb mijn vriendin nog geprobeerd te waarschuwen voor de prikken met informatie specifiek juist van deze dr. Tenpenny. Die zegt dat de dieren uit de dierenproeven allemaal doodgingen aan die prik. Ik kreeg iets terug van dat ik haar in haar waarde moest laten. En toen gaf ik haar terug dat degenen die de ander niet met rust laten de prikvoorstanders zijn. En toen schreef ze me terug dat ze hoofdpijn had gekregen van mijn opmerking dat de prikvoorstanders de niet prikgragen niet met rust willen laten. Van mijn opmerking dat bijv. D66 het mensen niet gunt om een vrije keuze te maken om voor geen prik te gaan. Ze zei: je hebt toch een vrije keuze? Ze kon zich voorstellen dat ik me zou beroepen op ''gewetensbezwaren''. Dus kennelijk niet omwille van gezondheid (want ja, dan zou ik voor die prik gekozen hebben natuurlijk; alsof gelovigen het niet vanuit gezondheidsredenen doen: kiezen voor geen prik). Maar als je kunt kiezen voor de prik of niet, dan heb je vrije keuze. Maar hoe vrij is die keuze als je er geen restaurant meer mee in mag gaan en natuurlijk gaat die uitsluiting veel verder? Ik ga haar hier nog lang mee blijven confronteren. Ze heeft me plechtig op het hart gedrukt eerder dat ik belangrijk voor haar ben (na zoveel jaren zijn we weer herenigd). Ik ben benieuwd hoe belangrijk ik echt voor haar ben. Hoeveel migraine gaat ze nog krijgen? Voor haar is het feit dat het een keuze betreft voor haar gevoel dan een reden om voorlopig nog niet zoveel hoofdpijn meer te hoeven hebben. Kijk, als je lesbisch bent of vluchteling; ja daar heb je niet voor gekozen... Haar mogelijk gevaccineerde zoon had het aan zijn hart, althans dat dacht hij. Misschien heeft hij alleen spanningen. Hopelijk is dat het.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn vriendin nog geprobeerd te waarschuwen voor de prikken met informatie specifiek juist van deze dr. Tenpenny. Die zegt dat de dieren uit de dierenproeven allemaal doodgingen aan die prik. Ik kreeg iets terug van dat ik haar in haar waarde moest laten. En toen gaf ik haar terug dat degenen die de ander niet met rust laten de prikvoorstanders zijn. En toen schreef ze me terug dat ze hoofdpijn had gekregen van mijn opmerking dat de prikvoorstanders de niet prikgragen niet met rust willen laten. Van mijn opmerking dat bijv. D66 het mensen niet gunt om een vrije keuze te maken om voor geen prik te gaan. Ze zei: je hebt toch een vrije keuze? Ze kon zich voorstellen dat ik me zou beroepen op ''gewetensbezwaren''. Dus kennelijk niet omwille van gezondheid (want ja, dan zou ik voor die prik gekozen hebben natuurlijk; alsof gelovigen het niet vanuit gezondheidsredenen doen: kiezen voor geen prik). Maar als je kunt kiezen voor de prik of niet, dan heb je vrije keuze. Maar hoe vrij is die keuze als je er geen restaurant meer mee in mag gaan en natuurlijk gaat die uitsluiting veel verder? Ik ga haar hier nog lang mee blijven confronteren. Ze heeft me plechtig op het hart gedrukt eerder dat ik belangrijk voor haar ben (na zoveel jaren zijn we weer herenigd). Ik ben benieuwd hoe belangrijk ik echt voor haar ben. Hoeveel migraine gaat ze nog krijgen? Voor haar is het feit dat het een keuze betreft voor haar gevoel dan een reden om voorlopig nog niet zoveel hoofdpijn meer te hoeven hebben. Kijk, als je lesbisch bent of vluchteling; ja daar heb je niet voor gekozen... Haar mogelijk gevaccineerde zoon had het aan zijn hart, althans dat dacht hij. Misschien heeft hij alleen spanningen. Hopelijk is dat het.
Een goede kennis van mij, vrouw van bijna 70 jaar heeft al vaxxschade (snel uitbreidende huidkanker, vaginale bloedingen, pijnen overal) maar heeft de uitnodiging voor de griep en pneumokokken prikken ook binnen en gaat deze ook gewoon halen.
Had haar voor zowel de eerste als de tweede cojona prik gewaarschuwd.
Ik waarschuw niet meer hoor, het enigste wat het mij oplevert is ergernis en krijg er als bonus ook nog een scheldkanonnade bij..
Klinkt hard, maar zie de rouwkaart vanzelf wel verschijnen.
 
Jouw verhaal klopt geen ene donder van. Kijk eens wat er nu al gebeurd in Israel met het derde booster vaccin. ik ga er niet in mee. Voor mij zegt het iets over de bedrading in je eigen hersenen. Ga jezelf bang maken, mij niet !!
Beetje laag bij de grond.

"Jouw verhaal klopt geen ene donder van."
Ik zeg het alleen ter informatie, de bron staat er bij en is juist. Ik zeg niet dat het nu (of in de toekomst) ingezet gaat worden maar stel je een vergelijkbaar scenario voor. Dan is het handig om mentaal en fysiek voorbereid te zijn.
Zoals gezegd lijkt het logisch dat de elite de critici weg willen hebben, door ze fysiek uit te schakelen, door volledige uitsluiting, of door groepen tegen elkaar op te zetten. Met de schapen die overblijven kunnen ze later sowieso alles doen, depopulatie is dan ook nog mogelijk.

"Ga jezelf bang maken, mij niet !!"
Is voedsel en stookhout inslaan dan ook bangmakerij? En ivermectine slikken?
Het gaat over voorbereid zijn op een mogelijk toekomstig scenario, niet over angst.

"Voor mij zegt het iets over de bedrading in je eigen hersenen."
Persoonlijke belediging gaat wat ver Henk, ik ben je vijand niet. Ik ben bijna 10 jaar lid van dit forum.
Dacht dat het hier om verbinden van gelijkgestemden gaat, pff.
 
Werd ze agressief toen je haar waarschuwde? Wat zei ze dan?
Agressief niet, maar kreeg wel een enorm vriendelijke mail (not)
Mag ook niet meer zeggen dat het door het vaccin komt, terwijl ze zelf na de eerste prik die link wel legde toen ze bloedingen kreeg, en vervolgens gewoon toch prik nummer twee gaat halen.
Een vriend van haar heeft oogproblemen na de vaxx maar ik mag er niks van zeggen :LOL:
Prima, ik zeg niks :censored: Succes met je prikabonnement.
 
Agressief niet, maar kreeg wel een enorm vriendelijke mail (not)
Mag ook niet meer zeggen dat het door het vaccin komt, terwijl ze zelf na de eerste prik die link wel legde toen ze bloedingen kreeg, en vervolgens gewoon toch prik nummer twee gaat halen.
Een vriend van haar heeft oogproblemen na de vaxx maar ik mag er niks van zeggen :LOL:
Prima, ik zeg niks :censored: Succes met je prikabonnement.
Ik begrijp dit niet: mensen hoeven met dit soort dingen mij maar 1 keer te waarschuwen. ''First do no harm''. Oogkleppen kennelijk. Spelbrekers zijn we kennelijk in een duivels spel.
 
Beetje laag bij de grond.

"Jouw verhaal klopt geen ene donder van."
Ik zeg het alleen ter informatie, de bron staat er bij en is juist. Ik zeg niet dat het nu (of in de toekomst) ingezet gaat worden maar stel je een vergelijkbaar scenario voor. Dan is het handig om mentaal en fysiek voorbereid te zijn.
Zoals gezegd lijkt het logisch dat de elite de critici weg willen hebben, door ze fysiek uit te schakelen, door volledige uitsluiting, of door groepen tegen elkaar op te zetten. Met de schapen die overblijven kunnen ze later sowieso alles doen, depopulatie is dan ook nog mogelijk.

"Ga jezelf bang maken, mij niet !!"
Is voedsel en stookhout inslaan dan ook bangmakerij? En ivermectine slikken?
Het gaat over voorbereid zijn op een mogelijk toekomstig scenario, niet over angst.

"Voor mij zegt het iets over de bedrading in je eigen hersenen."
Persoonlijke belediging gaat wat ver Henk, ik ben je vijand niet. Ik ben bijna 10 jaar lid van dit forum.
Dacht dat het hier om verbinden van gelijkgestemden gaat, pff.

Zoals je weet komt bij mij in elk artikel een stukje positiviteit om de hoek kijken, dat mis ik in deze en soms andere bijdragen. Geloof je nu echt dat er iets vernietigend staat te gebeuren waar ze de bescherming voor zichzelf niet (de elite) 100% op orde hebben en niet zomaar iets loslaten. doemscenario hebben we niks aan. de tijden zijn al somber genoeg. Hoe kan je voorbereid zijn over dergelijke scenarios dan is het over en uit. Dus wat schiet je daarmee op, dat doemdenken? Daar maak ik mij kwaad over. Maar die boodschap is aangekomen, en noem het zoals je wilt, laag bij de grond of recht voor zijn raap
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.677
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan