Covid vaccins

ADE is Antibody Dependent Enhancement: Van den Bossche, dr. Tenpenny en ook Pierre Capel hebben ervoor gewaarschuwd. Je hebt als mens altijd een voorraad nietspecifieke antilichamen beschikbaar voor allerlei nieuwe situaties of varianten van virussen. De huidige gentherapeutische injecties die spreken in 1 keer die hele voorraad nietspecifieke antilichamen aan met als gevolg dat het lichaam niet meer uitgerust is op nieuwe varianten. Vandaar dat het lichaam op hol slaat met antilichamen aanmaken die niet meer kunnen inspelen op nieuwe varianten. Zo heb ik het begrepen uit het interview van Van den Bossche met Del Bigtree maar ook een eerder interview met dr. Tenpenny. Hier ook al wel eens geplaatst.
 
Bekijk bijlage 3834
De schoften hebben stilzwijgend de overheidsrichtlijnen aangepast voor werkgevers!

🏛️ TELEGRAM.me/FVDgeluid SLUIT JE AAN of DEEL DIT BERICHT!
Gezien ja :-(

Ik vraag me af in hoeverre je verplicht bent te antwoorden en of je gewoon kan liegen.

Als ze vragen of je gevaccineerd bent en je zegt ja, dan lieg je niet qua bv bof.
Willen ze je qr zien is ut kut natuurlijk

Voor diegene in vaste dienst is dat hoogstwaarschijnlijk makkelijker dan die met de losse contracten...


Het wordt ons normale mensen wel steeds moeilijker gemaakt. Mensen die niet zien dat er een agenda achter zit zijn blind
 
Ik krijg net een appie van een sportmaatje van me, ambtenaar in een vrij grote stad waar de hoogste bazin*1 vd gemeente een (volgens hem) D666 speech rondstuurde met de volgende zin erin:

Mooiste was dat ze schreef dat als mensen zich onveilig voelden in hun nieuwe werkplek omgeving, bijvoorbeeld omdat je weet dat er een ongevaccineerd in je team zit, daarover gepraat moet kunnen worden.

en verder: Als je weet dat iemand niet gevaccineerd is en jij en anderen zich daar door onveilig voelen


Zoals hji vervolgens schreef richting mij: Alstublieft meneer, het gaat beginnen.



*1 idd een vrouw, :-(
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan