Covid vaccins

Ik zie het volgende in de samenleving gebeuren:

Je kunt enerzijds wel klagen over dat Nederlanders terrasjes pakken i.p.v. demonstreren, maar anderzijds zie je wel heel veel ontspanning. Ik waag zeer te betwijfelen of ze de touwtjes weer op dezelfde manier kunnen aantrekken in het najaar zoals ze dit vorig jaar konden doen. Ik zie ook niemand bezig zijn met 1,5 m en slechts enkelingen dragen nog mondkapjes. Ik zie ook wat er in dat ingezonden bericht staat: jongeren en reizigers voelen zich verraden, belazerd. Het mag dan allemaal om egoistische redenen zijn, maar ik zie steeds meer mensen langzaam maar zeker onze kant op bewegen!

Mike
 
Ik zie het volgende in de samenleving gebeuren:

Je kunt enerzijds wel klagen over dat Nederlanders terrasjes pakken i.p.v. demonstreren, maar anderzijds zie je wel heel veel ontspanning. Ik waag zeer te betwijfelen of ze de touwtjes weer op dezelfde manier kunnen aantrekken in het najaar zoals ze dit vorig jaar konden doen. Ik zie ook niemand bezig zijn met 1,5 m en slechts enkelingen dragen nog mondkapjes. Ik zie ook wat er in dat ingezonden bericht staat: jongeren en reizigers voelen zich verraden, belazerd. Het mag dan allemaal om egoistische redenen zijn, maar ik zie steeds meer mensen langzaam maar zeker onze kant op bewegen!

Mike
Klopt Mike, maar ik zie ook veel vaxinazis die Mengele maar een softie vinden, dat dit een minderheid is ja maar daarmee knap gevaarlijk hun wereld stort in dus wij de wappies die niet vaxen niet testen en niet ziek zijn veroorzaken hun teleurstelling en ze willen wraak.
 
Dat is het failissement van hun nihilistische en narcistische denkwereld. Ze doen maar, voor hen is straks geen ruimte meer, the meek shall inherit the earth.

Mike
 
Dat corona vaccins dodelijke gevolgen hadden was ik al eerder tegen gekomen, in een lezing van Ab kotserhaus, kan dat filmpje niet vinden nu.
Als het zo snel gaat wordt het heftig komende winter.
Ik weet dus ook niet of dit waarheid is, ik heb wel maanden geleden al gelezen over lijkopruimers die werden gezocht door UK om covid slachtoffers te "bergen"
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.675
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan