Covid vaccins

Nederland wil zich massaal laten "vaccineren". Een paar quotes:
  • Liever vandaag dan morgen.
  • Zo we zijn op de helft. Kunnen we misschien na de 2de bijna bij elkaar op de koffie.
  • Morgen ben ik eindelijk aan de beurt voor de eerste prik.
  • Ik heb vorige week vrijdag mijn 2e gekregen. Goed gevoel.
  • Heel goed dat je je laat vaccineren.
 
Ja, dat klopt. Op social media van bekenden en ook in "real life".

Ook nog:
  • Als het vaccin er is kunnen we eindelijk weer normaal gaan doen.
  • Het is een morele verplichting om je te laten vaccineren.
  • Ik laat mij niet vaccineren: "ehm, het lijkt mij slim om dat wel te doen".
  • Enige tijd geleden: Laat ze nou eens opschieten met dat vaccin, dan kan het normale leven weer door gaan.
 
Laatst bewerkt:
Hier in de buurt mijn buren zijn er ook trots op en roepen dit soort dingen ook allemaal😒 mijn buurvrouw werkt in de zorg en ging aan mij vragen of ik ook al de prik had genomen? Nee natuurlijk niet zei ik. En toen zei ze dat ze wel moest vanwege haar werk en anders haar baan zou verliezen..
Ik weet serieus niet wat die mensen bezield hoor

Ragnar
 
Aangaande dotcom.radio vandaag, zeer verontrustend van de experts


Dr. T, Dr. P, Dr. Carrie Madej, Dr. Lee Merritt & Dr. Christiane Northrup discussing the horrors of the covid injection (it’s not a vaccine)
 
Aangaande dotcom.radio vandaag, zeer verontrustend van de experts


Dr. T, Dr. P, Dr. Carrie Madej, Dr. Lee Merritt & Dr. Christiane Northrup discussing the horrors of the covid injection (it’s not a vaccine)
Ik heb de video net bekeken, zorgelijk is dat de experts het onder elkaar niet zeker weten wat er gaande is in detail aangaande de besmettelijkheid. Dr Sherri Tenpenny waar ik nu al verschillende video's heb gezien zegt zelf haar vitamine D niveau te laten meten en preventief HCQ te slikken. Mike ik heb de video klaar staan voor overmorgen. Laat jij er je licht ook nog even over schijnen want ik ben aan het twijfelen gebracht vanavond
 
Ik heb de video net bekeken, zorgelijk is dat de experts het onder elkaar niet zeker weten wat er gaande is in detail aangaande de besmettelijkheid. Dr Sherri Tenpenny waar ik nu al verschillende video's heb gezien zegt zelf haar vitamine D niveau te laten meten en preventief HCQ te slikken. Mike ik heb de video klaar staan voor overmorgen. Laat jij er je licht ook nog even over schijnen want ik ben aan het twijfelen gebracht vanavond
Ik dacht dat ik het nu wel gehoord had maar Dr Madej kwam nog even met een zeer positief nawoord die alle tegenstellingen in een keer in een ander licht zette: (1.04 uur)

Zij heeft het over de love frequentie, ... een synergie creëren in een groep die elkaar steunen en letterlijk op dezelfde golflengte zitten. Vrijheid, koken tezamen, omhelzen, kussen zorgen dat je plezier hebt dansen, muziek luisteren, zorgen dat je energie op het hoogst mogelijke niveau komt. Dat is de sleutel want dit is een frequentie oorlog, dit is een oorlog tussen goed en slecht. Wees echter niet bang want dat haalt je energie niveau, je frequentie omlaag. Wij zijn degenen met de power, de kracht, alles waar we vandaan komen wat we zijn is een leugen. Dit is geen biowapen, de angst is het bio wapen. Als jij in paniek blijft in die lage frequentie, ja dan geraak je in moeilijkheden. Het is wel zeker een harde oorlog omdat hij plaatsvindt in je gedachten.

Verwacht niet dat de overheid komt met een oplossing, zij zijn de verraders die ons in de steek lieten, zij hebben geen enkel recht van spreken, verwacht ook niet dat de wetenschap komt met een oplossing, want de wetenschap bevindt samen met de medische industrie zich in het donker. Een duistere macht die de verkeerde afslag genomen hebben tegen ons belang. Wij hebben ze niet meer nodig, dat is allemaal goed want de kracht ligt bij ons.
 
Ik dacht dat ik het nu wel gehoord had maar Dr Madej kwam nog even met een zeer positief nawoord die alle tegenstellingen in een keer in een ander licht zette: (1.04 uur)

Zij heeft het over de love frequentie, ... een synergie creëren in een groep die elkaar steunen en letterlijk op dezelfde golflengte zitten. Vrijheid, koken tezamen, omhelzen, kussen zorgen dat je plezier hebt dansen, muziek luisteren, zorgen dat je energie op het hoogst mogelijke niveau komt. Dat is de sleutel want dit is een frequentie oorlog, dit is een oorlog tussen goed en slecht. Wees echter niet bang want dat haalt je energie niveau, je frequentie omlaag. Wij zijn degenen met de power, de kracht, alles waar we vandaan komen wat we zijn is een leugen. Dit is geen biowapen, de angst is het bio wapen. Als jij in paniek blijft in die lage frequentie, ja dan geraak je in moeilijkheden. Het is wel zeker een harde oorlog omdat hij plaatsvindt in je gedachten.

Verwacht niet dat de overheid komt met een oplossing, zij zijn de verraders die ons in de steek lieten, zij hebben geen enkel recht van spreken, verwacht ook niet dat de wetenschap komt met een oplossing, want de wetenschap bevindt samen met de medische industrie zich in het donker. Een duistere macht die de verkeerde afslag genomen hebben tegen ons belang. Wij hebben ze niet meer nodig, dat is allemaal goed want de kracht ligt bij ons.
 
Inmiddels ken ik meerdere mensen die gevaccineerd zijn en daarna PCR positief zijn getest, sommige zonder klachten (niet symptomatisch), en sommige met normale verkoudheid klachten (symptomatisch).

Zo houden we de 'besmettingen' nog wel even vol. 😑 Mensen die het vaccin nemen zijn meestal goedgelovig en laten zich ook testen als dat 'nodig' is.

Iemand vergelijkbare ervaringen?
 
Het is eenvoudig. het is geen vaccin wat men ingespoten krijgt maar noem het maar een mRNA shot en met een PCR test is van alles mogelijk dus dit verhaal kan -EEUWIG- in stand gehouden worden.

-WELLICHT HANDIG OM DIT TOPIC TE SLUITEN-

en verder te gaan op het mRNA shot

Dat is een stuk minder verwarrend voor een ieder
 
Ik worstel ook nog een beetje zoals jij Henk.

De melaatsen die Jesus tegemoet trad droegen in zich een natuurlijke ziekteverwekker waar zijn lichaam op een natuurlijke manier tegen gewapend was.

Echter we hebben nu te maken met een injectie als synthetisch bio wapen. En de intentie van deze injectie is depopulatie.

Het makes sense om ons energetisch te bewegen naar hogere frequenties op alle niveau's.
Jesus zag per slot van rekening ook niet een melaatse maar een volmaakt goddelijk wezen.

De geïnjecteerde kan mij enkel beïnvloeden als ik dat als waarheid aanneem.
 
Waar worstel je dan mee? Je geeft je eigen antwoord zelf al. Zie ook deze post van mij van zojuist:


De post aanklikken, de weergave van de software is niet in overeenstemming met de inhoud van mijn post.

Mike
 
There is a Plausible Epigenetic Molecular Mechanism in Biology Whereby the Vaccinated May Affect the Health Status of the Unvaccinated


The third major substantiating factor behind identifying the potential harm the vaccinated may have on the unvaccinated concerns the discovery of so-called horizontal information transfer within biological systems mediated by extracellular vesicles (EVs), which include a virus-like phenomenon known as microvessicle shedding and/or exosome-mediated transfer of nucleic acids.

This falls within the category of epigenetics
, which the apologists and shills for the mRNA vaccines' purported safety and efficacy conveniently ignore in order to make their claim that was debunked in 1970 with the discovery of the enzyme reverse transcriptase.

Reverse transcriptase is able to transcribe RNA to DNA, essentially destroying the fundamental dogma of molecular biology, namely, the undirectional flow of information from the cell nucleus to mRNA to protein can not be reversed.

This dogma is still being used half-a-century later to make the false claim that the only health risk a genetically modified vaccine has worth discussing is the possibility that it may affect the structure or function of nuclear, protein-coding genes.

We've even seen, through the discovery of exosomes, that the Weismann barrier has been penetrated, and somatic cells can communicate heritable information to the germline cells in what amounts to real-time, essentially devalidating the risk models presently used by vaccine manufacturers and regulators which do not account for the power epigenetic processes have to amplify the unintended adverse effects of genetically modified technologies and interventions.

While mRNA vaccines are designed using genetically modified processes not dependent on live cell substrates, thereby precluding conventional problems with shedding associated with first generation vaccines like the MMR, it is possible that they do, in fact, contribute to microvessicle shedding, which represents an even greater, more persistent threat than live-cell vaccine shedding when it comes to the persistent biological impact the vaccinated can have on the un-vaccinated.

Microvessicles, which range in size between 0.1–1.0 μm are a type of extracellular vesicle (EVs), that are secreted by many different cell types within the body, both in times of health and disease, and are known to reflect the antigenic content of the cell of origin.

They have stunningly similar characteristics to viruses.

For instance, like SARS-COV-2, microvessicles have a lipid bilayer formed from the budding off from host cell membranes, and they can incorporate and reproduce aspects of a vaccinated or infected cells’ immunogenicity, such as including functional mRNA, viral proteins, and other nucleic acids capable of profoundly altering the structure and function of the cells to which they are transmitted.

For instance, it is theoretically feasible that a vaccine recipient’s cells expressing COVID-19 spike protein as a result of transfection with mRNA from a Covid-19 vaccine may secrete microvesicles containing components "originally alien to the cell, such as proteins and nucleic acids that are transiently or constitutively expressed via plasmid or viral vector.

These microvessicles, like viruses, and other extracellular vessicles known as exosomes, can be transmitted to other individuals (inter-individual transmission) through both normal or diseased physiological processes.

Extracellular exosomes have even been found to transfer nucleic acids cross kingdoms (plant > animal, fungal > bacterial), affecting the phenotypal expression of the target species.

Therefore, it is plausible that microvessicles can transmit mRNA from a recently vaccinated individual to those within close proximity, and therefore could, in fact, “shed” mRNA and related biomolecules induced from the mRNA vaccination process to non-vaccinated individuals, inducing symptoms similar to those experienced by the vaccinated.

Indeed, microvessicles may have a profound affect on the immune status of those who both produce them, and are exposed to them.

A recent study concluded that research “strongly suggests that MVs may function as strong regulator of both innate and adaptive immune systems.

Microvessicles and exosomes have also been researched and developed as vaccine candidates, further indicating that they are already being looked at by the scientific community as potential vectors of immunogenicity and carriers of viral-like and disease-modulating if not also disease-promoting bio-information.

Given the plausible mechanism through which a COVID-19 vaccine recipient’s body produces vaccine antigen (e.g. spike protein), and can package and transmit these antigens through viral-like microvessicles (and perhaps also exosomes) to others, Leila Centner’s statement “it appears that those who have received the injections may be transmitting something from their bodies to those with whom they come in contact,” has a plausible mechanism of action.

Especially considering the afforementioned fact that Pfizer's study protocol itself acknowledges that an unknown factor or mechanism may cause the unvaccinated to be adversely affected by the vaccinated.


 
Geloof wat je wil geloven, Spal, dit is een hardnekkige 'psy op' die ons dwingt om nu eens goed na te denken over de mate waarin ook wij vatbaar zijn voor het ANGSTVIRUS van 'besmetting'. Willem Engel is hier gisteravond nog op ingegaan, ik zal het tijdstip opzoeken in de video, ben nu de rechtszaak van VW tegen de staat aan het volgen.

Mike
 
Ik geen stelling genomen. Ben slechts nieuwsgierig aan het onderzoeken.
Er zullen best mensen zijn die niet loskomen van de angst voor besmetting.

Mijn lijn der gedachten is een andere. Eén die ontspruit aan het speuren met honden naar personen.

Rond het lichaam is er een keur aan uitscheidingsmateriaal, een serieus aura van afval zowel afkomstig van huidoppervlak als van binnenuit. Onzichtbaar voor ons, onzichtbaar ook voor de hond echter wel door hem te ruiken.

Zelfs als de persoon zich op 1 km afstand bevindt pikt de hond op waar deze persoon heeft gelopen. Daarbij niet alleen het spoorde over de grond volgend maar ook het spoor wat in de lucht hangt. Dit is heel goed zichtbaar aan gedrag van de hond. Hij volgt dus de geur die de persoon via huidschilfers afgeeft, de geur die zijn uitgeademde deeltjes afgeeft, de geur die uitgescheiden deeltjes uit zijn poriën afgeeft etc.

Als ik mijn hond volg tijdens het speuren dan adem ik deze deeltjes in, de deeltjes landen op mijn huid, de deeltjes worden via mijn poriën opgenomen etc.

Zoiets als in de nabijheid zijn van iemand die rookt. Je ziet de rook. Je ademt deze ook in en de rook met zijn schadelijke deeltjes gaat via de poriën mijn lichaam binnen.

Zou het op deze manier kunnen werken?

De mate van ziek of vatbaar zijn ervoor valt of staat uiteraard met de conditie van je lichaam en de overtuiging die je gedachten erover uitzenden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan