Covid vaccins

Wat is dan de bron van je info?
Ik heb de mail gestuurd om me uit te schrijven (via bovenstaande website). Daarnaast heb ik twee van de drie hierboven genoemde formulieren ingevuld en na het invullen daarvan kreeg ik per e-mail bericht dat het alleen bevestigd kan worden als ik een kopie van mijn ID-bewijs op zou sturen.
 
Ik heb de mail gestuurd om me uit te schrijven (via bovenstaande website). Daarnaast heb ik twee van de drie hierboven genoemde formulieren ingevuld en na het invullen daarvan kreeg ik per e-mail bericht dat het alleen bevestigd kan worden als ik een kopie van mijn ID-bewijs op zou sturen.
Ah, okee dan is het duidelijk nu, thx!
 
Ik heb de mail gestuurd om me uit te schrijven (via bovenstaande website). Daarnaast heb ik twee van de drie hierboven genoemde formulieren ingevuld en na het invullen daarvan kreeg ik per e-mail bericht dat het alleen bevestigd kan worden als ik een kopie van mijn ID-bewijs op zou sturen.
37FC6F57-B7C2-4255-BE75-07D515FAFA10.png
 
Ik begrijp het even niet. Als ik inlog bv bij mijn zorgverzekering moet ik naast het inloggen ook nog telefonisch kontakt maken ter voorkoming van fraude. Hoe dat bij de belasting gaat ben ik even vergeten.
Het feit dat er een kopie gezonden moet worden naar het RIVM zint me ook niet. Er staat de kopie wordt vernietigd. Zal niet de eerste keer zijn dat er beloftes zijn gedaan die niet waargemaakt worden.
Van wie heeft het RIVM toestemming gehad dit te doen is de vraag. Regering? Stiekem?
 
Ik heb de mail gestuurd om me uit te schrijven (via bovenstaande website). Daarnaast heb ik twee van de drie hierboven genoemde formulieren ingevuld en na het invullen daarvan kreeg ik per e-mail bericht dat het alleen bevestigd kan worden als ik een kopie van mijn ID-bewijs op zou sturen.
Ik heb me ook uitgeschreven en kreeg ook deze bevestigingsmails met het verzoek om een kopie van ID bewijs toe te sturen.
-Is mijn identiteit al niet voldoende geverifieerd middels DigiD en SMS-code?
-Is het doel misschien om een database van wappies aan te leggen?
Ik ga geen kopie sturen, wacht eerst even af wat er verder naar buiten komt hierover.
 
Ik word van alle kanten gebombardeerd door het nieuwste dwaalspoor dat via Facebook is uitgezet: vrouwen over de hele wereld die beweren een ontregelde cyclus te hebben door contact met gevaccineerden. Valt het niet op dat het allemaal VROUWEN zijn die dit beweren? Hysterie komt van 'hyster' = baarmoeder. Zoals eerder gezegd, ik tolereer geen verdeel en heers waarbij we nu vanuit 'onze kant' bang gemaakt worden voor 'besmettingen'. Doe dat maar op Facebook, niet hier!

Mike
 
In 1692, several young girls accused other women of witchcraft. The Reverendā€™s niece and daughter experienced mysterious convulsions; these were attributed to the influence of evil supernatural forces. As a result, the girls implicated other women who were seen to have corrupted them, resulting in the instigation of the ā€˜Salem trialsā€™.


Vrouwen die andere vrouwen beschuldigen van 'hekserij'. Welkom bij de nieuwe Salem Witch Trials. Met dank aan het zoveelste dwaalspoor via Facebook.šŸ™„

Mike
 
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.683
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan