Covid vaccins

Our Breakthrough Announcement​

Dear Friends and Supporters of Dr. Rath, we would like to share with you our announcement on patented technology to naturally inhibit coronavirus infections that was published in the Wall Street Journal on Dec 16th. Read more >>>
 

Our Breakthrough Announcement​

Dear Friends and Supporters of Dr. Rath, we would like to share with you our announcement on patented technology to naturally inhibit coronavirus infections that was published in the Wall Street Journal on Dec 16th. Read more >>>


Onbestaand patent nummer ??
 
Genoemd artikel van dr. Rath was/is aan mijn persoonlijke mail gestuurd en er staan zeer veel patentnummers bij. Al met al een heel boekwerk.
Klik op de onderste regel www.drrathresearch.org

 
Laatst bewerkt:
Genoemd artikel van dr. Rath was/is aan mijn persoonlijke mail gestuurd en er staan zeer veel patentnummers bij. Al met al een heel boekwerk.
Klik op de onderste regel www.drrathresearch.org
En waar vind je dat patentnummer dan op de US patent site, want die kent dat nummer niet ? En op die site, worden die patentnummers daar vermeld ?
 
Genoemd artikel van dr. Rath was/is aan mijn persoonlijke mail gestuurd en er staan zeer veel patentnummers bij. Al met al een heel boekwerk.
Klik op de onderste regel www.drrathresearch.org

OK, maar dit een B2 patent, maw De B2-code geeft aan dat dit octrooi een eerder gepubliceerde aanvraag heeft. Alleen omdat een octrooiaanvraag wordt gepubliceerd, wordt deze niet altijd toegekend. Octrooiaanvragen worden gepubliceerd om het publiek bewust te maken van wat octrooibescherming zoekt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.233
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan