Covid vaccins

Omdat, ... want dat moeten we dan ontkrachten op dotcom
Als de ashkenazi Joden ongevoelig zijn voor Spike waarom de sterfte en besmettingen in israel,
Waarom alleen Finnen in Europa ongevoelig voor Spike
Omdat de ace2 receptor anders is....
Misschien is dat zo voor de elite families zelf
Ze hebben ook in de geschiedenis diverse pogingen gedaan om deze groep Joden uit te moorden vanaf de middeleeuwen en Spanjaarden tot Hitler, het gaat er bij mij ook niet in dat er 2 bevolkingsgroepen wereld wijd zijn die een afwijkende ace2 receptor hebben, de Finnen en de Joden die in de Romeinse tijd naar europa zijn gevlucht.

Vermoedelijk is dit wel zo bij de inteelt elites dat zou ik nog kunnen geloven

De bron van dit bitchute filmpje staat vol met grafeen oxide en dit filmpje is er niet of niet meer te vinden....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als de ashkenazi Joden ongevoelig zijn voor Spike waarom de sterfte en besmettingen in israel,
Waarom alleen Finnen in Europa ongevoelig voor Spike
Omdat de ace2 receptor anders is....
Misschien is dat zo voor de elite families zelf
Ze hebben ook in de geschiedenis diverse pogingen gedaan om deze groep Joden uit te moorden vanaf de middeleeuwen en Spanjaarden tot Hitler, het gaat er bij mij ook niet in dat er 2 bevolkingsgroepen wereld wijd zijn die een afwijkende ace2 receptor hebben, de Finnen en de Joden die in de Romeinse tijd naar europa zijn gevlucht.

Vermoedelijk is dit wel zo bij de inteelt elites dat zou ik nog kunnen geloven

De bron van dit bitchute filmpje staat vol met grafeen oxide en dit filmpje is er niet of niet meer te vinden....
Maar dat het SGT report dit nieuws verspreid, ...
 
Maar dat het SGT report dit nieuws verspreid, ...
Ja klopt, maar hoevaak worden we niet op het verkeerde been gezet.
Ook Sgt kan zich verslikken in misinformatie, het filteren blijft moeilijk met een overdaad aan nep of half nep nieuws
 
Sean van SGT Report was altijd al gevoelig voor doemdenken. Volgens mij heeft hij ook winterdepressies. Hij ging voorafgaand aan de C19-fraude ook helemaal mee met de zgn. dood neervallende crisis actors in Chinese Tik Tok-filmpjes. Ook twijfelde hij na verloop van tijd steeds meer aan Q. Zulke mensen vallen onherroepelijk voor dit soort disinfo, omdat het hen bevestigt in hun eigen negativiteit en zwartgalligheid.

Mike
 
☝️
 
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.689
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan