Covid vaccins

Maar klopt het eigenlijk wel? Of is dit ook weer fake news? En who cares wat de RvE hier van vindt, denk je werkelijk dat de redding van bovenaf gaat komen?

Mike
De resolutie klopt wel maar is advies nooit bindend, en redding vanuit een EU orgaan vanuit de toren van Babel 🤣🤣🤣 nee die nazi's zijn uit op onderdrukking overheersing en de slavernij van het voetvolk.
 

Buurvrouw zegt: ''we deden die griepprik toch al, kan dit er mooi bij in...''
Collega die houdt het bij 2 prikken zegt ze nu, niet meer.
Eerder heeft ze wel al haar grenzen verlegd van: ''ik wacht, de prikken zijn nog in een experimenteel stadium''.
Benieuwd of ze opnieuw gaat glijden.
 
Buurvrouw zegt: ''we deden die griepprik toch al, kan dit er mooi bij in...''
Collega die houdt het bij 2 prikken zegt ze nu, niet meer.
Eerder heeft ze wel al haar grenzen verlegd van: ''ik wacht, de prikken zijn nog in een experimenteel stadium''.
Benieuwd of ze opnieuw gaat glijden.
Er zullen weinig geprikten nee zeggen tegen de boosters, ook de griep prik doen ze er ff bij
Ik ga er niet meer tegenin ze prikken maar raak maar wel graag minstens 150 km afstand houden
 
kannst du das auch übersetzen nicht jeder will deutsch hören und es wird auch Forumsmitglieder geben die kein deutsch verstehen wollen
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Hij vindt het niet kunnen dat hem eerst beloofd was voor een jaar gedekt te zijn door dezelfde overheid die nu zegt dat hij maar voor 5 maanden gedekt is. En nu geldt hij als ongevaccineerd als hij de booster niet wil nemen en krijgt hij die 2G niet. 2G is een ticket naar de vrijheid, zegt hij. Hij zegt we moeten inzetten op een teststrategie. Dan weten we pas of de dubbelgevaccineerden nog besmettelijk zijn ja of nee. ''We moeten solidair zijn met elkaar''. Mafkees.
 
Hij vindt het niet kunnen dat hem eerst beloofd was voor een jaar gedekt te zijn door dezelfde overheid die nu zegt dat hij maar voor 5 maanden gedekt is. En nu geldt hij als ongevaccineerd als hij de booster niet wil nemen en krijgt hij die 2G niet. 2G is een ticket naar de vrijheid, zegt hij. Hij zegt we moeten inzetten op een teststrategie. Dan weten we pas of de dubbelgevaccineerden nog besmettelijk zijn ja of nee. ''We moeten solidair zijn met elkaar''. Mafkees.
Noem je mij mafkees 🤣🤣🤣🤣
 
Noem je mij mafkees 🤣🤣🤣🤣
haha wil je dat graag? :LOL:

Volgens mij is dit weer een volgende stap in de gaslightingstrategie: iemand die zijn woede uit over de eerdere prikbeloftes en die dan voorstelt dat er weer getest moet worden voor iedereen om de publieke opinie klaar te maken voor de volgende stap: dat zat altijd al in het vat. Dat is volgens mij gewoon 1G. Hoe voorspelbaar.
 
Laatst bewerkt:
haha wil je dat graag? :LOL:

Volgens mij is dit weer een volgende stap in de gaslightingstrategie: iemand die zijn woede uit over de eerdere prikbeloftes en die dan voorstelt dat er weer getest moet worden voor iedereen om de publieke opinie klaar te maken voor de volgende stap: dat zat altijd al in het vat. Dat is volgens mij gewoon 1G. Hoe voorspelbaar.
Klopt hij propageert 1g is duitser dus bijvoorbaat verdacht 🤣🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.929
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan