Covid vaccins

Tja, dat krijg je ervan als je al 1,5 jaar roept: "alleen een vaccin kan ons hieruit redden". En dan vervolgens ipv een vaccin een gentherapie aanbieden, en blijft roepen dat al 85% gevaccineerd is, terwijl er een vaccinatiegraad van 70% behaald moest worden.
En dan 23680 positieve testen vandaag maar wel met storing 🤣🤣🤣 ongevallen nog steeds de schuldige..... Maar volgens mij testen die niet
 
Ik zie het als zoals iemand zo mooi hier op het forum zei, een stoelendans, elke ronde vallen er weer wat af.
Toch blijf ik me wel verbazen dat sommige in mijn omgeving die toch al behoorlijk zwak zijn qua gezondheid er na alle 4 spuiten tot nu toe gewoon rondlopen.
Je zou verwachten dat die als eerste om zouden knikkeren.
Mee eens, ik ken ook genoeg oudjes die ongezond zijn met 2 coroan prikken op + griepprik, gewoon rondlopen alsof er niks aan de hand is.
 
Mee eens, ik ken ook genoeg oudjes die ongezond zijn met 2 coroan prikken op + griepprik, gewoon rondlopen alsof er niks aan de hand is.
Vergeet niet dat heel veel oudjes aan de bloedverdunners zitten en dat deze er misschien wel zorgen dat de schade beperkt blijft.
Mijn 80+ ouders lijken er ook goed mee weg te komen (nog wel) maar beiden aan de bloedverdunners.
 
Vergeet niet dat heel veel oudjes aan de bloedverdunners zitten en dat deze er misschien wel zorgen dat de schade beperkt blijft.
Mijn 80+ ouders lijken er ook goed mee weg te komen (nog wel) maar beiden aan de bloedverdunners.
Ja, in geval van bloedverdunners minder kans op bloedklonters. Er zijn daarnaast wel heel veel bijwerkingen bij mensen waarbij bloedverdunners geen toegevoegde waarde hebben. En natuurlijk de doden die al gevallen zijn, mensen met neurologische klachten etc. Wat wel erg opvalt is dat onder de jongeren die gevaccineerd zijn en mensen van middelbare leeftijd zij degenen zijn die nu geveld worden door de griep en de ongevaccineerden nauwelijks of niet.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.984
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan