Covid vaccins

"Noem het een drug ipv een vaccinatie, steriele proeffase wees niet uit dat het effectief is, het infectiesterftecijfer te smoren" British Medical Journal leidende wetenschapper (Patient Safety Summit) Dr. Peter Doshi
 
Mijn moeder heeft Fuckbook en die stuurde dit naar mij toe😏 heeft haar zus ( mijn tante ) gedeeld.. wat een mensen zeg! Maar goed dat ik geen Facebook heb want had gelijk ruzie gehad met haar. Wat een wereld en dat is dan je familie🖕🏻👎🏻
Screenshot_20211107-030735.jpg
 
Mijn moeder heeft Fuckbook en die stuurde dit naar mij toe😏 heeft haar zus ( mijn tante ) gedeeld.. wat een mensen zeg! Maar goed dat ik geen Facebook heb want had gelijk ruzie gehad met haar. Wat een wereld en dat is dan je familie🖕🏻👎🏻
Bekijk bijlage 5162
Haha ja die kreeg ik ook al een paar keer toegestuurd, plus 1 of ander verhaal over koplampen. Je zet ze niet alleen aan voor jezelf maar ook voor een ander 🥱
 
Hebben jullie deze meegekregen?


Die De Jonge is werkelijk compleet satanisch, weg met deze zieke lui!

Bekijk bijlage 5166

Mike

herstelprik? Wat mag dat in godesnaam zijn
 

Aartsbisschop Vigano 💪 💪 💪

De duivelse ideologie van de ‘Great Reset’​


De aartsbisschop beschuldigt de bisschoppen en ook paus Franciscus van het faciliteren van een ‘misdaad tegen de menselijkheid’ en ‘satanische actie tegen God’.

Vigano gaat ook in op de achterliggende agenda. Het doel is om miljarden mensen chronisch ziek te maken en ‘miljoenen en miljoenen’ mensen te vernietigen. Deze vreselijke misdaad is gebaseerd op de duivelse ideologie van de ‘Great Reset’, geformuleerd door directeur van het World Economic Forum Klaus Schwab, benadrukt hij.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.064
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan