Covid vaccins


WTF! Gommers bij Op1: "Ongevaccineerden moeten naakt Twister spelen in arena voor toegang tot huisarts in nieuwe spelshow De Mol"​




Okay misschien niet letterlijk maar

d22cd4e86b_Screen_Shot_2021-10-21_at_09.21.07.jpg


''Volgens Gommers kan Nederland realistisch maximaal 950 ic-bedden leveren. 1150 is in de piek van een crisis haalbaar, maar Hugo's gewenste "meer dan 1350" noemt hij praktisch onmogelijk. Volgens Gommers zijn er vervolgens dan nog maar twee smaken: of de vaccinatiegraad moet linksom of rechtsom omhoog, óf er moeten nieuwe lockdown-maatregelen komen.''
 
Via Geert voor dotcom.radio


- We hebben de cijfers dat de doden van dit vaccin 4 x hoger zijn als 9/11
- Bovendien is dit nu FDA goedgekeurd op 21 augustus 2021 !!!
- Ingrediënten moeten nu binnen 14 dagen op het label staan
- Hoe kun je de totaal verschillende VEARS neveneffecten verklaren, geen constante producten?
- Nu is er nog steeds geen Pfizer website wat normaal is voor dit product met "FDA goedkeuring".
- De testface loopt tot 2027
- Plannen rond dit experimentele shot zijn wettelijk al behandeld in het Obama tijdperk in 2013, lang voor Trump dus kwam !!
 
Ik denk het niet maar ik verbaasd me nergens meer over.

Technisch gezien denk ik dat het niet zo werkt. Het signaal stopt als de zender niet genoeg energie mee geeft lijkt me, but what do i know in these times ?
Ik ben er zelf ook niet zo van eerlijk gezegd. Normaal had ik hem niet gepost. Maar vond het opvallend dat Watkins hem postte. Heb hem best hoog zitten over het algemeen.
 

Overlevenden van de holocaust met hun nakomelingen hebben op 25 augustus 2021 een open brief overhandigd aan het Europees Geneesmiddelenbureau EMA, vooruitlopend op een verwachte goedkeuring van het covid-vaccin in Europa. Daarin eisen zij een onmiddellijke stopzetting van het vaccinatieprogramma. Zij waarschuwen voor weer een holocaust op een nog grotere schaal dan die welke tijdens de Tweede Wereldoorlog tegen de mensheid is begaan. Korte samenvatting: Overlevenden van de holocaust met hun nakomelingen hebben op 25 augustus 2021 een open brief overhandigd aan het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA), vooruitlopend op een verwachte goedkeuring van het covid-vaccin in Europa. Daarin eisen zij een onmiddellijke stopzetting van het vaccinatieprogramma en waarschuwen zij voor weer een holocaust op nog grotere schaal.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan