Covid vaccins

In een kort fragment van slechts 8 (ondertitelde) minuten slaat Dr. Astrid Stuckelberger de hele Corona-“verhaallijn” aan diggelen. Mensen die geen vaccin en geen test willen zullen zich gesteund voelen door de korte en heldere uitleg van Stuckelberger. We hopen dat deze informatie wijd verspreid zal worden, en zullen in de toekomst veel aandacht besteden aan het gevaar van COVID-injecties – grafeenoxide!
 
En weer een verstandige vrouw! Waar komen ze toch vandaan ineens? Er staan niet alleen leeuwen op, maar ook leeuwinnen!

Mike
 
Voor wat betreft dat grafeenoxide-verhaal, ik weet het allemaal zo net nog niet.

Mike
Inderdaad, die Spaanse studie heeft duidelijk aangetoond dat er geen grafeenoxide in zit.
en

Zit die grafeenoxide in de PCR test, weet ik niet maar indien zo volgens mij ook niet in voldoende hoeveelheid zoals eerder uitgelegd.
 
Ja, ik was te voorbarig en had niet goed gezien waar het precies over ging. Komen er in1 ochtend eindelijk wat vrouwen voorbij die verstandige dingen zeggen en dan word ik wat overenthousiast, blijkt het toch weer over die grafeenoxide te gaan.

Mike
 
En het is niet gezond voor mens en dier:

//quote: The different administration routes influence the distribution of GFNs, for example, intratracheally instilled FLG passing through the air-blood barrier mainly accumulated and was retained in the lungs, with 47 % remaining after 4 weeks [61]. Intravenously administered GO entered the body through blood circulation and was highly retained in the lung, liver, spleen and bone marrow, and inflammatory cell infiltration, granuloma formation and pulmonary edema were observed in the lungs of mice after intravenous injection of 10 mg kg/body weight GO
 
De "factcheckers" beweren allemaal dat het er niet in zit, dus het zou er zomaar wel in kunnen zitten.

Het spul kost wel 130 €/gram dus dat jaagt de kosten wel op voor zo'n vaccin
Betreffende giftigheid ; grafeen en zijn derivaten zijn giftig, ingespoten of ingeademd of hoe dan ook maar bij slechts bij langdurige blootstelling en grote hoeveelheden. Dit wel echter niet zeggen dat jezelf eraan blootstellen goed is.
Een vaccinampul is 0.3ml en studies hebben aangetoond dat een rat 50 tot 125mg per kilo kan verdragen. Giftigheid begint bij 10mg/kg (intraveneus ingespòten), maw voor een mens van 70kg zou dit 700mg zijn. Die spaanse studie heeft aangetoond dat er een ongekend element inzit van 747nanogram per microliter, maw 747 microgram per mililiter. Maw als het er al in zou zitten in een ampul (0,3ml) zou dit een hoeveelheid zijn van 224 microgram, ver weg van die 700mg. Als het gewicht van een ampul, 0.3ml gewoon omgezet kan worden als water is dit ook slechts 300mg, maw voor een persoon van 30kg, maar dan zou het volledig grafeenoxide moeten zijn en zou het volgens mij ook grijs/zwart zijn. Maar ik geloof dat er uit 1 ampul ca 6 doses komen, maw /6 geeft 50mg en dus giftig tot 5kg.
 
Ik ken best wel wat mensen die niet van plan zeiden te zijn dat vaccin te gaan halen en vervolgens hebben ze het toch gedaan. Echt wel merkwaardig. Dit schrijft bekende van mij: ''Vanochtend aflevering van David Icke geluisterd. Het op afstand besturen is begonnen. Hij kwam met een tiental voorbeelden van mensen die absoluut geen prik wilden maar als onder hypnose naar de prikpost waren getrokken en het toch hebben gedaan. Ze rapporteerden allemaal hetzelfde. Een soort enorme euforie en een stem dat met prik niets mis zou zijn. Alsof ze tijdelijk gedrogeerd waren.'' Die bekende zegt; het is de 5G. https://davidicke.com/2021/09/10/wo...r-videocast/?_se=cy5mZWxkbWFubjVAY2hlbGxvLm5s
 
Ik ken best wel wat mensen die niet van plan zeiden te zijn dat vaccin te gaan halen en vervolgens hebben ze het toch gedaan. Echt wel merkwaardig. Dit schrijft bekende van mij: ''Vanochtend aflevering van David Icke geluisterd. Het op afstand besturen is begonnen. Hij kwam met een tiental voorbeelden van mensen die absoluut geen prik wilden maar als onder hypnose naar de prikpost waren getrokken en het toch hebben gedaan. Ze rapporteerden allemaal hetzelfde. Een soort enorme euforie en een stem dat met prik niets mis zou zijn. Alsof ze tijdelijk gedrogeerd waren.'' Die bekende zegt; het is de 5G. https://davidicke.com/2021/09/10/wo...r-videocast/?_se=cy5mZWxkbWFubjVAY2hlbGxvLm5s
Dat er via de MSM gehypnotiseerd wordt is wel zeker, daarom heb ik geen tv abonnement of zo, zelfs via de websites proberen ze het, 5G is onzin op dit moment er is geen 5G op dit moment.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.327
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan