Covid vaccins

En lees de reacties eronder eens :-(

Zodra ik denk dat het erg is als er een hoop gevaxte om gaan vallen, lees ik nujij en dan denk ik, ach, zo erg zal het niet wezen als er een paar procent omvalt :)

Wellicht hoogmoed of andere iets dat niet deugt maar ik ben erg klaar met dat volk.
Allemaal drogredenen, je doet het voor een ander, de delta variant is levensgevaarlijk etc etc

Bah bah bah
 



Vaccinatie op zichzelf zal nooit corona helemaal weg krijgen (dit is al lang algemeen geaccepteerd in de wetenschap). EN DUS moet iedereen gevaccineerd worden??
 
Laatst bewerkt:
Zou hij een prikje hebben gehad?

Hamilton kampt volgens zijn werkgever met verschillende klachten. "Hamilton is momenteel op bezoek bij de teamdokter, want hij heeft last van vermoeidheid en is duizelig", zo laat Mercedes weten.

 
Zou hij een prikje hebben gehad?

Hamilton kampt volgens zijn werkgever met verschillende klachten. "Hamilton is momenteel op bezoek bij de teamdokter, want hij heeft last van vermoeidheid en is duizelig", zo laat Mercedes weten.

Als je deugt neem je die prikjes. En ook dat zijn teamgenoot last kan hebben van bloedproppen: rijdt zomaar meerdere tegenstanders eraf.

Dick
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.479
Berichten
505.778
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan