Covid vaccins

Ik heb eergisteren mijn eerste herinnering in de bus gehad, duurde wel lang zeg, begon me bijna buitengesloten te voelen :ROFLMAO:
Er stonds op Telegram een mooi antwoord op de uitnodiging. Weet nog niet waar je hem heen kan sturen maar het is wel een idee:

----------knip---------------plak--------------

Geachte heer mevrouw
Ik heb onlangs een uitnodiging gehad om een SARS-CoV-2-mRNA-vaccin te krijgen, het is geweldig om te zien dat een gezondheidsdeskundige contact met mij opneemt en op mijn gezondheidsbelangen let.
Voordat ik gerelateerde medische beslissingen neem, heb ik als bezorgde burger in deze onzekere tijden een paar technische vragen die ik zeer op prijs zou stellen als u deze zo mogelijk beantwoordt. Ik heb ze genummerd zodat ze gemakkelijk kunnen worden beantwoord en opgevolgd. (Zou u zo vriendelijk willen zijn om schriftelijk te reageren)
De volgende punten die mij fundamenteel lijken:
1- Geef me de volledige lijst met ingrediënten van het vaccin die momenteel in omloop zijn in ons land ;
2- Bevestig dat het vaccin dat u mij wilt injecteren geen MRC5 bevat (afgebroken foetale cellen of
sporen van menselijk DNA), wat in strijd zou zijn met mijn religieuze overtuigingen;
3- verklaren dat er geen risico is op iatrogene reacties;
4- Informeer mij over alle contra-indicaties en mogelijke bijwerkingen, herstelbaar of onherstelbaar, in de
korte, middellange en lange termijn;
5- Mijzelf ondubbelzinnig en te goeder trouw certificeren, in overeenstemming met artikel 13 van de Oviedo
Conventie (3), dat deze technologie niet het potentieel heeft om menselijk DNA te wijzigen dankzij wat reverse transcriptase wordt genoemd, dat expliciet de overdracht van informatie van mRNA naar DNA mogelijk maakt;
6- verklaren dat dit vaccin geen inserts van het hiv-virus bevat;
7- Verklaar dat het vaccin geen radiofrequentie bevat Identificatiechip (Rfid) of nanotechnologie
in welke vorm dan ook;
8- verklaren dat alle medische parameters met betrekking tot de vereiste tests en onderzoeken zijn geweest
tevreden;
9- Specificeer wat de andere mogelijke behandelingen zijn om tegen SARS-CoV-2 te vechten door de
voor- en nadelen van elke behandeling, in de zin van

Artikel 2 van de code van Neurenberg.
Beantwoord mij bovendien eenvoudig, ja of nee, op de volgende vragen:
1. Mag ik stoppen met het dragen van een masker als ik me laat vaccineren?
2. Als ik het vaccin krijg, kan ik dan stoppen met sociaal afstand nemen?
3. Als ik gevaccineerd word, moet ik me dan nog aan de avondklok houden?
4. Als mijn ouders, grootouders en ik allemaal zijn ingeënt, kunnen we dan weer knuffelen?
5. Als ik gevaccineerd word, ben ik dan resistent tegen Covid en zijn vele varianten en voor hoelang?
6. Als ik word gevaccineerd, zal ik dan ernstige vormen van ziekenhuisopname en overlijden
vermijden?
7. Zal ik besmettelijk zijn voor anderen als ik het vaccin krijg?
8. Als ik een ernstige bijwerking ervaar, langetermijneffecten (nog onbekend) die zelfs de dood
tot gevolg hebben, zal ik (of mijn familie) dan worden gecompenseerd?
Aan de andere kant, naast uw antwoorden, ben ik van plan mezelf op tegenstrijdige wijze te informeren door de aanwijzingen van laboratoria en officiële regeringsdeskundigen, maar ook door onafhankelijke wetenschappers en getuigenissen van mensen die al zijn gevaccineerd: dit is precies wanneer Ik heb al deze informatie verzameld, zodat ik u mijn vrije en geïnformeerde toestemming kan geven, nadat ik de baten / risicoverhouding objectief heb beoordeeld.
Indien nodig kom ik bij u terug, mogelijk heb ik het vaccin uitgekozen dat het beste bij u past. Ik ben in perfecte gezondheid en ben niet van plan om te reizen, waardoor ik een beetje perspectief kan nemen om een weloverwogen en verantwoordelijke beslissing te nemen, altijd rekening houdend met de eed van Hippocrates die de grondlegger blijft van ons medicijn: 'primum non nocere ".
Gelieve, mevrouw, mijnheer, de verzekering van mijn bijzondere hoogachting te aanvaarden.
* Wettelijke verwijzingen: (1) "Ik zal de mensen die om mijn zorg bellen naar behoren informeren". Eed Hippocrates, versie aangepast door de Nationale Raad van de Orde van Artsen van België (juli 2011) (2) Wet van 22 augustus 2002 betreffende de rechten van de patiënt - artikel 7 §2: “Communicatie met de patiënt verloopt in een duidelijke taal. De patiënt kan vragen om de informatie schriftelijk te bevestigen ”.
 
Let op mijn woorden, die grafeenoxide is een DWAALSPOOR, uiteraard weer afkomstig van Facebook. FUCK FACEBOOK!!

Mike
 
Let op mijn woorden, die grafeenoxide is een DWAALSPOOR, uiteraard weer afkomstig van Facebook. FUCK FACEBOOK!!

Mike
Bijna iedereen heeft het al binnen, wie heeft er niet op een potlood zitten bijten, of houtskool stof gehad bij het vullen van de bbq, het is een koolstof verbinding die extreem dun is 1 atoom dikte.
Ik geloof niet in al deze berichten, ze willen de s eiwitten en de veilige en goedkope oplossingen zo ver mogelijk weg houden van het publiek en de "wappies" Op een ander spoor zetten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.408
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan