Covid vaccins

Het zeikt maar door over die vaccinaties in de landelijke media. Dit gaat voorlopig niet ophouden en is een bewuste en ook een bekende strategie om -in dit geval dan- de niet-gevaccineerden te marginaliseren. De mensen die zo gehoopt hadden hun oude leventje weer op te pakken die trappen hier dan ook met beide voeten in en worden ziedend op de niet-gevaccineerden. Zie boek: Ẃin bigly in a world where facts don´t matter´, Scott Adams:

Is ook wel zo, ik merk dat ik een stuk meewarige kijk naar die mensen die het hebben over hun prikje en ben genegen eerder met normale mensen om te gaan die niet aan die flauwekul doen.

Als dat vriendschappen kost..... Fuck 'm
 
Hier wordt het lastig met familie die iedere prikafspraak (ook die van 12-jarige kinderen) bejubelen... en zelfs voorstellen om zelftests uit te voeren voordat we gaan bbqen in MIJN tuin. ‘Ja ik ben wel gevaxxt maar je weet het niet’. Ik wil daar niet eens over nadenken.. dus dan reageer ik maar gewoon niet...
 
Hier wordt het lastig met familie die iedere prikafspraak (ook die van 12-jarige kinderen) bejubelen... en zelfs voorstellen om zelftests uit te voeren voordat we gaan bbqen in MIJN tuin. ‘Ja ik ben wel gevaxxt maar je weet het niet’. Ik wil daar niet eens over nadenken.. dus dan reageer ik maar gewoon niet...

Ik heb dat voornamelijk met collega's. Ik probeer meestal mijn mond te houden, is wel lastig :)

Mijn vrienden/familie doen niet aan prikken (muv mijn 84 jarige moeder, maar die is niet moeilijk over ongeprikte mensen. En ik had haar al verteld dat het mij niet uitmaakt als ze onvruchtbaar wordt :) )
 
Ik heb dat voornamelijk met collega's. Ik probeer meestal mijn mond te houden, is wel lastig :)

Mijn vrienden/familie doen niet aan prikken (muv mijn 84 jarige moeder, maar die is niet moeilijk over ongeprikte mensen. En ik had haar al verteld dat het mij niet uitmaakt als ze onvruchtbaar wordt :) )
Een van mijn familieleden is arts, enorm pro-prikken en enorm uitgesproken tegen zieken die op de IC komen die niet gevaxxt zijn.
 
Dat zijn de ergsten, hoogopgeleid en arts. Binnenkort zijn we hiervan verlost.

Mike
Mike,

Ik vond die gedachte altijd wat drastisch maar nu het steeds maar doorgaat begin ik zo depri te worden van heel de situatie dat ik hoop dat de dag dat er nog meer omvallen snel komt.

Kan ik mijn "told you so" spandoek it de kast halen...

Mevrouw timmermans is inmiddels overleden overigens.
 
Mike,

Ik vond die gedachte altijd wat drastisch maar nu het steeds maar doorgaat begin ik zo depri te worden van heel de situatie dat ik hoop dat de dag dat er nog meer omvallen snel komt.

Kan ik mijn "told you so" spandoek it de kast halen...

Mevrouw timmermans is inmiddels overleden overigens.
Zo herkenbaar dit...Denk dat we dat spandoek met "told you so" kunnen laten hangen straks
Je begint bijna te hopen dat er spontaan een eenhoorn bij sommigen op hun voorhoofd groeit
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.992
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan