COVID vaccinatie bijwerkingen

Wat moet hier dan weer van denken.

Uit het artikel:

Twee derde (64 procent) zegt bij een nieuw virus opnieuw vaccinaties en boosters te laten zetten.

Dat het een brainwash-artikel is: niet noodzakelijk gestaafd aan de realiteit.
Los van het feit dat mensen toch vaak kudde-dieren zijn:
als de kuddefanatici weer op die vaccinaties duiken, weet je dat een groot deel van de mensen meedoet.

Berouw komt na de zonde.

Mike
NFN hierover:
Long covid als bijwerking: eindelijk een tipje van de sluier

Wat wél nieuw is aan dit artikel: long covid wordt door panelleden genoemd als een bijwerking van het vaccin zelf. Lareb ontving meldingen van mensen met langdurige klachten na vaccinatie en deed daar onderzoek naar. De conclusie: er kan geen oorzakelijk verband worden vastgesteld. Maar — en dit is cruciaal — er is ook nooit voldoende onderzoek gedaan om dat verband uit te sluiten. Financiering voor groot epidemiologisch vervolgonderzoek bleef uit. Wie heeft dat tegengehouden? Die vraag wordt niet gesteld.

NFN hierover:

Excollega zei het me ook vlak voor ze wegging: pas toen (half jaar terug) fluisterde ze me eerlijk toe dat ze sinds die prikken altijd een vermoeid gevoel eraan overgehouden heeft.
Ik wist al wel dat ze prikspijt had.
Maar dit had ze eerder voor me verborgen gehouden: misschien als een soort collegialiteit of zo geen idee.

“Ik heb in mijn carrière meer dan 20.000 kankerpatiënten gediagnosticeerd… Ik heb NOOIT zoiets gezien.”

— Dr. William Makis, MD

Stadium 4 borstkankers bij vrouwen in de twintig.
Stadium 4 dikkedarmkankers bij mannen en vrouwen in de twintig-dertig.
Leukemieën die doden in dagen of zelfs uren.
Lymfomen die doden in een maand.

Deze “turbo kankers” treffen gevaccineerde Canadese artsen, coassistenten en arts-assistenten — ze presenteren zich in stadium 4 en doden hen in maanden.

99,9% van de Canadese artsen heeft de prikken genomen.

Dit is niet normaal. Dit is geen toeval.

Ze hebben de wereld geïnjecteerd met kanker...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.701
Leden
8.705
Nieuwste lid
StanVerhoeven
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan