COVID vaccinatie bijwerkingen

Goed. Ik heb het met de andere betrokkenen besproken en voorlopig houden we radiostilte over wat we hebben gezien, gehoord en geleerd vandaag. Simpelweg omdat mensen bedreigd worden in hun bestaan en in hun levensonderhoud. Zo simpel is het.

Een ding wil ik er wel over zeggen, hoewel ik dat al wel vermoedde en ook alwel case-reports hierover gepubliceerd zijn.

Van de mensen die plotseling overlijden, kortere of langere tijd ná en dóór vaccinatie - voorheen gingen mensen namelijk ook wel eens plotseling dood - dacht ik aanvankelijk dat die mensen waarschijnlijk grotendeels overleden door een ritmestoornis.

Dat is niet zo. Een zeker deel overlijdt door een dissectie - een scheur - in een van de grote vaten. Zoals ik al vaker hebt gezegd, 'vasculitis' is het toverwoord.

Die vasculitis treedt op als gevolg van de vaccinatie: het spike-eiwit komt op het endotheel te staan - dat is de binnenbekleding van de bloedvaten - dat trekt vervolgens ontstekingscellen aan en die maken 'amok' in de vaatwand, zoals Arne Burkhardt dat al heel vroeg beschreef. Daarbij ontstaat littekenweefsel.

Het staat vast dat dit gebeurt en het staat ook vast dat mensen hieraan overlijden. We weten alleen niet hoevaak dit gebeurt, want daarover kunnen case-reports geen uitspraak doen. Maar het verontrustende is dat deze gevallen alleen aan het licht komen als iemand bereid is om te kijken. En anders verdwijnen die mensen gewoon onder de grond of in de oven zonder dat iemand die relatie legt. We weten allemaal hoe bereidwilig artsen zijn. Niet, op een enkele uitzondering na.

De hypothese van Burkhardt was dat dit dan veroorzaakt werd door de ontstane schade - de vorming van littekenweefsel in de vaatwand - en dat die mensen later daaraan alsnog overlijden. Dat mechanisme heb ik al meerdere keren beschreven.

Dat was tot nu toe mijn gedachtengang: eerst de vasculitis kort na de vaccinatie, daardoor schade aan de bloedvaten die vervolgens na maanden tot jaren alsnog tot complicaties leidt. Dat was ook wat Burkhardt dacht.

Maar wat nu als zou blijken dat die #vasculitis pas maanden tot jaren later alsnog kan ontstaan?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.607
Leden
8.688
Nieuwste lid
Jacq
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan