COVID vaccinatie bijwerkingen

Ik zal niet zeggen om welke uitvaartonderneming het gaat. Gisteren was ik daar om alles te regelen voor mijn vader. Op een gegeven moment zei ik dat ik niet gevaccineerd was. De beide dames zeiden dat ik me tot de gelukkigen mocht rekenen. Zij hadden beiden veel spijt maar moesten het toen doen. We zijn er toen dieper ingedoken en ze gaven toe dat er ongelooflijk veel meer mensen waren gestorven en nog steeds veel meer stierven dan het normale aantal. Ze wisten dat het met de prik te doen had. Ze hadden ook contact met een professor in Duitsland die onderzocht had dat de mensen met de prik van die lange bloedstukken in hun bloed hadden. Ongelooflijk. Het was ondanks mijn pijn toch een geweldig gesprek. Beide dames zijn zeer spiritueel en geven mij op die manier kracht.

Dorothé

Auteur vraagt overheid om bewijs dat de prik veilig is en krijgt na 2 JAAR onthutsend antwoord​

“Er zou eigenlijk iets moeten zijn wat de overheid met een druk op de knop van de computer omhoog haalt om te kunnen zeggen: hier heb je het bewijs,” aldus Frankema. Maar dat is er kennelijk niet.

Uiteindelijk is de conclusie: we hebben het niet, dus we kunnen het niet geven. Dat terwijl je zou denken dat deze instanties het bewijs dat het veilig is, bijvoorbeeld een veiligheidsstudie, op de planken hebben liggen en dat ze staan te popelen om dat te presenteren, want ze zijn bang voor een dalende vaccinatiegraad.

De Amerikaanse arts Kirk Moore redde tijdens de pandemie het leven van duizenden mensen door zijn patiënten niet te vaccineren. Hem hangt een gevangenisstraf van 35 jaar boven het hoofd omdat hij COVID-19-vaccins heeft vernietigd en mensen valse vaccinatiebewijzen heeft gegeven.

Nu is gebleken dat niemand minder dan Pam Bondi, de Amerikaanse minister van Justitie onder Trump, opdracht heeft gegeven om de vervolging van Moore door te zetten.

Ondertussen heeft het Amerikaanse congreslid Marjorie Taylor Greene het ministerie van Justitie gevraagd om de aanklachten tegen dr. Moore te laten vallen. “Deze man is een held, geen crimineel,” schreef ze op sociale media.

Goed nieuws!
This is a MAJOR victory — and undeniable proof of what our collective movement can achieve when we speak up! Congratulations to Shannon Joy, Representatives Marjorie Taylor Greene, Tom Massie, and all the courageous health freedom leaders who rallied for Dr. Moore. By helping desperate patients avoid COVID-19 vaccination, lives were saved.

【Announcement】on Important Online Press Conference🚨 in English

【Live】Online Press Conference: Database Disclosure on 21 million Covid Injections - Created by 350 Japanese Volunteers using Japanese FOIA

at July 12, 20:00pm (Eastern Daylight Time)
July 13, 9:00am (Japan Standard Time)

Through a joint project between The United Citizen for Stopping mRNA Vaccines and the Yukoku Alliance, we have obtained vaccination and death information for a total of 21 million vaccinations.

This data has been compiled into a database and made public, receiving significant global attention and inquiries.
We will be holding an online press meeting on July 13th, 9 am Japan time.

We welcome questions from the audience. 
Leave us comments and questions during the live stream on the comment section!
We will answer as much as we can.

We look forward to the participation of many of you.

You can watch at

One of the key takeaways from the Japanese COVID jab database disclosure today is that if you took a COVID jab and you did NOT die within a year, your odds of dying are now no higher than the death odds of an unvaccinated person. The COVID jabs actually produced the most deaths in people 60 - 120 days after they took the jab (any jab). These odds increase with multiple subsequent jabs, and I'll cover that in another post. Notice in this chart that there was no peak of increased deaths in unvaccinated people. Only the vaccinated showed an unmistakable peak (signal) of increased deaths. This chart is based on data from 21 million Japanese citizens, with data acquired through FOIA requests. Special thanks to Masako Ganaha and Dr. Murakami for their research and efforts on this.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.594
Leden
8.686
Nieuwste lid
amily22
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan