S
Sailor
Guest
PSG WSP stomme wijven![]()
'Veel baby's met hartproblemen op ic's, alle moeders volledig gevaccineerd'
Er zouden in de VS veel baby’s geboren worden met hartproblemen, die vervolgens op de ic belanden.www.ninefornews.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
PSG WSP stomme wijven![]()
'Veel baby's met hartproblemen op ic's, alle moeders volledig gevaccineerd'
Er zouden in de VS veel baby’s geboren worden met hartproblemen, die vervolgens op de ic belanden.www.ninefornews.nl
Wtf sporen niet!PSG WSP stomme wijven
Ja dat denk ik ook, komt sowieso echt niet door het vaccin, onmogelijk!Dat zou best de vliegende cojona kunnen wezen![]()
Aanstellerites, zou mijn goede moeder zeggeJa dat denk ik ook, komt sowieso echt niet door het vaccin, onmogelijk!
Olifant in de kamer? (miskramen): ze is gevaxed: tweede filmpje begint bewust pas bij dat ze reageert op dat mensen haar waarschuwen om zich niet te laten vaccineren. Zij ziet dat als ''judgen'' en dat ze door die waarschuwers niet in haar waarde gelaten wordt. Zo jammer dat het gewoon niet aankomt als mensen in hypnosetoestand verkeren.
dissident.one
PSGWSP.
Mike
Gevaccineerd, maar wel gezondheidsklachten
Het gaat volgens Van Boekel om mensen van 70, 79 en 86 jaar. Alle drie hadden ze buiten corona al gezondheidsklachten. Ze waren gevaccineerd.

Gevaxt?Ligt nu uiteraard niet aan de prikjes, maar "ze hadden al gezondheidsklachten"
![]()
Drie doden in één week tijd: jeu-de-boulesclub hard getroffen door corona
VIERLINGSBEEK/GROENINGEN - De Vierlingsbeekse jeu-de-boulesclub is hard getroffen door het coronavirus. Drie leden zijn afgelopen week overleden aan de gevolgen van het virus. Van de 44 leden bleken er in totaal zeker tien besmet te zijn, zegt Jos van Boekel, penningmeester van ouderenbond KBO...www.gelderlander.nl
Bekijk bijlage 5274