COVID vaccinatie bijwerkingen

De link naar het programma om het terug te luisteren : https://www.nporadio1.nl/uitzendingen/gaan/b13d2213-9744-44f0-bd3f-3a3852a827f9/2021-10-13-gaan

De IC-verpleegkundige hoor je vanaf 57:22 minuten.

Er komen veel gevaccineerden patiënten binnen die prikspijt hebben, ook collega's die ziek zijn na de prikken. Hijzelf heeft nergens last van, want hij is niet gevaccineerd.

Het fragment zelfs is hier te luisteren:



Bekijk bijlage 4612


Goede manier van berichtgeving, alles bij de hand om het bericht te delen met anderen Chapeau !!
 
Hoe deze IC-verpleegkundige ook weer afgekapt wordt met een slotzin dat het niet bewezen is wat hij allemaal in de praktijk meemaakt.
Het maakt niet uit wie met welke argumenten komt bij die Muppets.
Clownshow is het.

Terwijl wij gewoon denken, if it looks like a duck and quaks like a duck it's probably a..

Mensen kijken niet om zich heen, jammer is dat.

Ik weet ook niet of die ooit nog wakker worden. Als ze dood neervallen na prik denken ze nog, gelukkig geen cojona
 
Het maakt niet uit wie met welke argumenten komt bij die Muppets.
Clownshow is het.

Terwijl wij gewoon denken, if it looks like a duck and quaks like a duck it's probably a..

Mensen kijken niet om zich heen, jammer is dat.

Ik weet ook niet of die ooit nog wakker worden. Als ze dood neervallen na prik denken ze nog, gelukkig geen cojona
De presentator zal ook wel een prikkie gehad hebben 😇
 
Het maakt niet uit wie met welke argumenten komt bij die Muppets.
Clownshow is het.

Terwijl wij gewoon denken, if it looks like a duck and quaks like a duck it's probably a..

Mensen kijken niet om zich heen, jammer is dat.

Ik weet ook niet of die ooit nog wakker worden. Als ze dood neervallen na prik denken ze nog, gelukkig geen cojona
Binnenkort belt er een verpleegkundige op dat er allemaal mensen overlijden bij hem in het ziekenhuis maar dan weet de presentator gelukkig dat dat 'helemaal niet bewezen is'.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.751
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan